י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
ההקלטות נחשפות • האזינו

הרב ברלנד מהכלא: "הרב בבית הבראה - הוא במנוחה"

הרב ברלנד לחסידיו מתוך המעצר: "הוא היה צריך את המנוחה הזאת - הרב כאן כעת בבית הבראה הוא במנוחה" • האזינו להקלטות שהגיעו לידי 'בחדרי חרדים'

הרב ברלנד מהכלא: "הרב בבית הבראה - הוא במנוחה"
הרב ברלנד בבית המשפט צילום: יונתן זינדל / פלאש 90

חודש לאחר מעצרו של הרב אליעזר ברלנד, רב קהילת שובו בנים, נגדו הוגש כתב אישום בפרשת 'עושק שחור' על עבירות של עושק וקבלת דבר במרמה, לאחר שהבטיח החלמה ממחלות קשות וחשוכות מרפא - נראה כי הרב ברלנד אינו סובל במעצר ואף שמח על כך.

בהקלטה שהגיעה לידי 'בחדרי חרדים', נשמע הרב ברלנד מרוצה, "הוא היה צריך את המנוחה הזאת, הרב כאן כעת בבית הבראה הוא במנוחה".

הרב ברלנד משתדל להמשיך ולהעביר מסרים לידי חסידיו, וזאת באמצעות קו המידע הרשמי של קהילת שובו בנים, גם כשהוא נמצא מאחורי סורג ובריח. "להמשיך ללמוד, לא ליפול בדיכאון בגלל שהרב לא נמצא" אומר הרב לתלמידיו.

בשיחה עם קו המידע 9148* מסביר הרב כי הוא חייב את ה'מנוחה' שיש לו כיום בכלא ניצן, "הרב יתמוטט, פשוט הוא יתמוטט כי היה יוצא כל יום משעה 1 בצהרים עד 1 בלילה", הוא מתאר את סדר יומו לפני שנעצר. "הוא היה צריך את המנוחה הזאת, הרב כאן כעת בבית הבראה הוא במנוחה".

אתמול (חמישי), נערך דיון בעניינו של הרב ברלנד בבית משפט המחוזי בירושלים, והוקרא לו כתב האישום. כבר בתחילת השבוע, עם הגשת כתב האישום, הוארך מעצרו עד להודעה חדשה.

הרב אליעזר ברלנד שובו בנים פרשת עושק שחור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 22 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד