י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"אחרי חצי בקבוק ערק"

דוברו של נתניהו יונתן אוריך מודה: "קצת הגזמתי"

לאחר שמיהר להתרברב עם פרסום המדגמים - איש הניו-מדיה של ראש הממשלה יונתן אוריך מודה: "יכול להיות שהגזמתי"

דוברו של נתניהו יונתן אוריך מודה: "קצת הגזמתי"
יונתן אוריך צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

כשעה לפני פרסום המדגמים לתוצאות הבחירות לכנסת ה-23, כבר החלו לרוץ השמועות על 59-60 מנדטים לגוש הימין. ארבע דקות לפני שהם פורסמו צייץ יונתן אוריך "‏בָּרוּךְ אֱלֹקים אֲשֶׁר לֹא הֵסִיר תְּפִלָּתִי וְחַסְדּוֹ מֵאִתִּי".

"‏אין דבר כזה כחול לבן", צייץ אוריך. "זו מפלגה שלא מייצגת כלום. הקשר בין גנץ לבוגי לאשכנזי וללפיד הוא אפס. זו אסופה אקראית של אנשים שנדבקו יחד לדבוקה שאין לה תכלית חוץ מ״רק לא ביבי״. זו לא תנועה. זו לא מפלגה. זה לא כלום. זה יעלם מדפי ההיסטוריה מהר יותר מהציוץ הזה".

הוא הוסיף תמונה של בני גנץ ושאל "מישהו יודע מי זה?". דקה לאחר כניסתו של ביבי למטה הליכוד צייץ אוריך "‏ראש הממשלה הנבחר בנימין נתניהו נואם כעת בגני התערוכה בתל אביב".

כעת, לאחר שהתברר שגוש הימין ירד ל-58 מנדטים, ומלאכת הרכבת הממשלה לא תהיה משימה פשוטה, ובכלל, חוק המונע מנתניהו לכהן כראש ממשלה עם הגשת כתב האישום נגדו מרחף בחלל, אוריך הבין שאולי השמחה הייתה מוקדמת מדי.

בציוץ שהעלה היום לטוויטר הסביר אוריך את התפרצות השמחה, ומציין: "יכול להיות שהגזמתי".

"‏לסיכום", כותב אוריך, "בסיכויי הצלחה קלושים הבאנו עוד 300,000 קולות לליכוד ועוד 4 מנדטים. הישג ענק וחסר תקדים. קצת הגזמתי השבוע אחרי שנה ורבע של קמפיין וחצי בקבוק ערק, אבל עדיין מודה לאל ולחבריי המוכשרים על קמפיין אדיר. עכשיו לאתגרים הבאים ולקמפיינים שיבואו עלינו לטובה".

יונתן אוריך בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד