י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
התפתחויות מדאיגות

קורונה: רב בית הכנסת אובחן כנשא הנגיף; התלמידים בהסגר

על רקע ההתפתחויות המדאיגות בשל משבר הקורונה - רב בית כנסת בניו יורק אובחן בסוף השבוע האחרון כנושא את הנגיף • במקביל: משרד הבריאות פרסם בסמוך לכניסת השבת כי מניין מאובחני הקורונה בישראל עלה ל-19 לאחר ששני ישראלים ששבו מאיטליה אובחנו כנשאי הנגיף

קורונה: רב בית הכנסת אובחן כנשא הנגיף; התלמידים בהסגר
בעיגול: רב בית הכנסת צילום: יונתן זינדל, פלאש 90, ישיבה יוניברסיטי

בהלת הקורונה בניו יורק: הרב ראובן פינק, רבה של 'יונג ישראל', בית הכנסת במרכז ההתפרצות של נגיף הקורונה במחוז ווסטצ'סטר, נבדק ונמצא נושא את נגיף הקורונה. כך פרסמה הנהלת 'ישיבה יוניברסיטי', שתלמיד נוסף הלומד במוסד זה נדבק אף הוא בנגיף.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי הרב פינק, מרצה לתואר ראשון בקמפוס וושינגטון הייטס השייך לאוניברסיטה, נמצא בבידוד לאחר שהיה בקשר עם התלמיד שכאמור נמצא נגוע בנגיף.

"פנינו לסטודנטים שלו והמלצנו כאמצעי זהירות להסגר עצמי עד להודעה חדשה", כך נכתב בטוויטר הרשמי של הנהלת האוניברסיטה על ידי נשיא האוניברסיטה - ד"ר ארי ברמן.

עד כה ידוע על לפחות תלמיד אחד שנושא את הנגיף ב'ישיבה יוניברסיטי', בן 20, תושב ניו רושל וחבר בית הכנסת 'יונג ישראל'. התלמיד הוא בנו של עורך דין העובד במנהטן, שאף הוא זוהה כנגוע בנגיף.

בתוך כך, בסמוך לכניסת השבת עדכן משרד הבריאות על שני חולים נוספים בישראל שנדבקו מנגיף הקורונה, זאת בנוסף ל-17 שכבר אובחנו. השניים, בשנות ה-50 לחייהם, הם תושבי מרכז הארץ.

על פי משרד הבריאות, חולה מספר 18 חזר בתאריך ה-27.2 ממדריד. חולה מספר 19 חזר מציריך בתאריך 4.3.החולים נמצאים בבידוד. פרטים מלאים על החקירה האפדימיולוגית שמתנהלת עם מספרי טיסות ומיקומים מדויקים יפורסמו בקרוב.

קורונה ישיבה יוניברסיטי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד