י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
לא בגלל החרדים

ליברמן חשף: מדוע אני פועל להפיל את נתניהו

יותר משנה מאז המשבר הפוליטי החמור בתולדות המדינה: יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן חושף בשיחות סגורות את המניע הנקמני שלו מול נתניהו - "מדובר בחטא שאין עליו סליחה ומחילה. גם לא ביום כיפור" • הליכוד: נגיש תביעת דיבה נגד הערוץ שפרסם את הדברים - יש גבול לפייק ניוז

ליברמן חשף: מדוע אני פועל להפיל את נתניהו
אביגדור ליברמן צילום: יונתן זינדל / פלאש 90

כשנה וחודשיים לאחר שמדינת ישראל נקלעה לפלונטר הפוליטי החמור בתולדותיה, יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן - מי שבעיני רבים נחשב לגורם שאחראי למשבר - מסביר בשיחות סגורות לראשונה על יחסיו הרעועים עם נתניהו; וגם חושף את האמת סביב החוק שימנע מנתניהו לקבל את המדנט.

בציטוטים משיחות סגורות שפרסמה הערב (מוצאי שבת) העיתונאים דנה וייס ב'החדשות' מצוטט ליברמן באומרו,"נתניהו חצה כל קו אדום". לטענתו, "ב-2019 הוגשו 7 תלונות נגדי ונגד ילדיי בפרקליטות, במשטרה וברשויות המס. 5 אנונימיות ו-2 על ידי העיתונאי יואב יצחק".

ליברמן מאשים, "ברור לי שמאחורי כל המהלך הזה עומד נתניהו ומקורבו עו"ד עמית חדד, באמצעות החוקר הפרטי רפי ויצמן". עוד הוסיף, "בקודים שלי, מדובר בחטא שאין עליו סליחה ומחילה. גם לא ביום כיפור".

 

יו"ר ישראל ביתנו ביקש, "להפסיק לשלוח לי שליחים מטעם הליכוד - המחשבה שאשב עם נתניהו היא אשליה חסרת סיכוי". באותה שיחה סגורה התייחס ליברמן להודעה המפתיעה שהוציאה מפלגתו בסוף השבוע שעבר ולפיה ישראל ביתנו תתמוך בחוק שימנע מנתניהו לקבל את המנדט, והסביר כי מדובר למעשה בתרגיל שנועד לשנות את השיח.

לדברי ליברמן, "ברור שיש קושי לחוקק את החוקים האלה נגד נתניהו בזמן קצר, אבל הודעת התמיכה נועדה לעצור את הדה-מורליזציה במחנה מתנגדי ביבי", ליברמן הוסיף כי, "אכן המהלך הזה גרם למפנה והבהיר שהפעם יש סיכוי להחליף את נתניהו ולהרכיב ממשלה בלעדיו - כמו שהתחייבתי".

מהליכוד נמסר בתגובה לפרסום: יש גבול לפייק ניוז. עוד ניסיון מגוחך של ליברמן להצדיק את הצטרפותו לממשלת שמאל מסוכנת עם הרשימה המשותפת.

תנועת הליכוד ועו״ד עמית חדד שולחים מכתבי אזהרה לדנה ויס ולמערכת ערוץ 12 שאם תוך 48 לא יכחישו ויתקנו את הפרסום השקרי על יו״ר תנועת הליכוד ועו״ד עמית חדד יגישו נגדם תביעת דיבה. מדהים שאפילו לא פנו אלינו לבקשת תגובה.

אביגדור ליברמן ישראל ביתנו בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד