י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
היה צפוי

פרקליטי נתניהו מבקשים לדחות את המשפט

פרקליטיו של ראש הממשלה נתניהו יבקשו מבית המשפט בקשה לדחיית פתיחת משפטו של נתניהו בשלושת התיקים בהם בהוא נאשם. בלא דחייה, המשפט אמור להיפתח ביום שלישי הבא

פרקליטי נתניהו מבקשים לדחות את המשפט
בנימין נתניהו צילום: יונתן זינדל / פלאש 90

עורכי הדין של ראש הממשלה בנימין נתניהו, יגישו לבית משפט המחוזי בירושלים בקשה לדחות את פתיחת משפט של נתניהו ב-45 ימים - לתחילת חודש מאי, בטענה כי טרם קיבלו את כל חומרי החקירה. כתב האישום מתייחס לפרשות 1000, 2000 ו-4000, בהם הוא הואשם בעבירות של שוחד, מרמה והפרת אמונים.

עו"ד עמית חדד, פרקליטו של נתניהו, אומר "לפני מספר חודשים הגישו כתב אישום נגד ראש הממשלה, רק שעד עכשיו לא קיבלנו את החומרים. לכן פנינו לבית המשפט בבקשה טכנית, לדחות את מועד הדיון, כך שקודם כל נקבל את החומרים, ורק אחר כך נתייצב בבית המשפט".

מדובר בהליך משפטי מקובל, שקורה בתיקים משפטיים רבים. לפני שבועיים וחצי, השופטת רבקה פלדמן-פרידמן קבעה מועד להקראת כתב האישום לתאריך 17/03/2020, שיוצא ביום שלישי בשבוע הבא, בפני הרכב של שלושה שופטים: בראש ההרכב השופטת רבקה פרידמן-פלדמן, והשופטים משה בר-עם ועודד שחם.

על פי הדיווח של אבישי גרינצייג ב'גלובס', שר הביטחון נפתלי בנט חתם על תעודת החיסיון הנוגעת לחלק מהראיות בתיק 1000, לאחר שדרש את תיקון תעודת החיסיון בטענה כי היא גורפת מדי. לאחר תיקון התעודה, חתם עליה בנט בסוף השבוע.

בנימין נתניהו עו"ד עמית חדד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד