ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
"נישאר מאוחדים בבלוק"

גפני: "גנץ חסר ניסיון פוליטי; לא נשב איתו"

חבר הכנסת משה גפני הבהיר היום כי מפלגתו לא תשב בקואליציה תחת בני גנץ והבהיר כי הוא נותר נאמן לבלוק הימין ולנתניהו • "אנו דבקים בעמדתינו שלא נלך איתם לשום קואליציה ונישאר מאוחדים בבלוק הימין בראשות נתניהו"

גפני: "גנץ חסר ניסיון פוליטי; לא נשב איתו"
ח"כ משה גפני צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

יו"ר דגל התורה ח"כ משה גפני הבהיר כעת, כי לא דגל התורה לא תשב עם גנץ בקואליציה.

לדבריו, "בני גנץ חסר ניסיון פוליטי וציבורי. הוא מתהדר בכך שחותר לאחדות בעם, ובאותה העת מודיע שמקבל את הפילוגים הכי קשים בחברה הישראלית ואת התנאים ההזויים של איווט ליברמן".

הוא הוסיף, כי "אנו דבקים בעמדתינו שלא נלך איתם לשום קואליציה ונישאר מאוחדים בבלוק הימין בראשות נתניהו".

נזכיר, כי מוקדם יותר היום יו"ר ש"ס השר אריה דרעי החל להחתים חברי כנסת על "מסמך נאמנות" נוסף שבו מצהירים החותמים כי הם "מתנגדים בתוקף לממשלת מיעוט ‏שנתמכת על ידי חברי כנסת התומכים בטרור והמתנגדים למדינת ישראל כמדינת הלאום של העם היהודי".

עוד נכתב במסמך, כי "ממשלה כזאת תהווה סכנה מיידית וברורה למדינת ישראל. אנחנו קוראים לכל חברי הכנסת שתומכים במדינת ישראל לא לתת יד לממשלה מסוכנת כזאת. הקמה של הממשלה המסוכנת הזאת היא גם הונאה של מנהיגי כחול לבן וישראל ביתנו שהבטיחו לציבור שהם לא יקימו ממשלה שנתמכת על ידי הרשימה המשותפת".

החותמים מצהירים כי הם "מתנגדים בתוקף לחוק הפרסונלי שבא בניגוד לרוב עצום בעם שהצביע בעד ראש הממשלה נתניהו להקמת ממשלה. זאת חקיקה אנטי דמוקרטית שאין לה שום מקום במקומותינו. לא נצטרף כעת או בהמשך לממשלת המיעוט המסוכנת בראשות בני גנץ ונפעל בכל כוחנו להביא להפלת ממשלה כזו ולהקמת ממשלה בראשותו של בנימין נתניהו שתשמור על בטחון ישראל ועל צביונה של המדינה כמדינה יהודית ודמוקרטית".

 

משה גפני בני גנץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד