י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
זקני החסידים דמעו

שבת ההכתרה של הרבי החדש מקליוולנד

השבת ציינו חסידי קליוולנד את השבת הראשונה במחיצת האדמו"ר  החדש מקליוולנד מאות חסידים ואוהדים שהו בצל הרבי בבית מדרשו בביתר שנערך בשילוב קידושא רבא להולדת נכדתו הבכורה

שבת ההכתרה של הרבי החדש מקליוולנד
שבת הכתרה של הרבי מקליוולנד צילום: יוסי עקשטיין

מאות חסידים ואוהדים השתתפו השבת בשבת הכתרה בראשות אדמו"ר מקליוולנד שליט"א בבית מדרשו בביתר עילית, השבת פרשת תצווה – שבת זכור במלאות ימי השבעה לפטירתו של האדמו"ר מקליוולנד זצ"ל נהרו החסידים לחסות שבת ראשונה בראשות בנו ממלא מקומו אדמו"ר מקליוולנד.

בערב שבת קודש עם כניסתו של אדמו"ר לביהמ"ד הדליק הרבי את הנרות כמנהג אדמו"רי בית נדבורנה, לאחר התפילה עברו המתפללים ותושבי העיר במשך שעה ארוכה להתברך.

כשעתיים לאחר סיום התפילה נכנס הרבי לעריכת הטיש, בעת שקידש על היין בגביע של אביו האדמו"ר זצ"ל דמעו זקני החסידים שרק לפני שישה שבתות בשבת התוועדות בפרשת וארא שנה זו זכו לשמוע את הרבי זצ"ל בקולות וברקים בעת שקידש על היין. 

הטיש הראשון נמשך אל תוך הלילה כשהאדמו"ר ניגן את ניגוני השבת של אביו זצ"ל. בבוקר יום השבת לאחר תפילה התקיים הקידושא רבא לרגל הולדת נכדתו הבכורה של האדמו"ר, בת לחתנו ר' צבי פרנקל, האדמו"ר הרחיב בדברי תורה על שקעה השמש וזרח השמש, האבל והשמחה משמשים בעירבוביא.

בסעודה שלישית הרחיב הרבי בדברי חיזוק על מלכות שנטלו ממנו כתר המלוכה, על האבלות בחודש שבו מרבים בשמחה, על השמחה התמידית של אביו האדמו"ר זצ"ל אפילו בזמנים קשים מאוד.

לאחר תפילת מעריב הבדיל הרבי בביהמ"ד וקידש את הלבנה, ולאחר מכן עברו הקהל לברכת א גוט וואך.

חסידות קליוולנד שבת הכתרה ביתר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד