י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
עוצרים את השתוללות המגיפה

המעמד הנשגב: שר התורה יקרא את 'פיטום הקטורת' לעצירת הקורונה

לאור השתוללות מגיפת הקורונה, יתכנסו בשעות הקרובות גדולי ישראל בראשות שר התורה הגר"ח קנייבסקי, למעמד נשגב להצלת עם ישראל ממגיפת הקורונה המשתוללת בארץ ישראל

המעמד הנשגב: שר התורה יקרא את 'פיטום הקטורת' לעצירת הקורונה
גדולי ישראל נושאים תפילה צילום: באדיבות המצלם

שר התורה הגר"ח קנייבסקי שידוע בשקיעותו העצומה בלימוד התורה, הודיע לבני ביתו כי הערב הוא יעצור הכל, ויפסיק את קבלת הקהל הנהוגה במעונו מזה עשרות שנים, כדי לכנס את גדולי התורה, מרנן ורבנן, שישאו יחד עם שר התורה - תפילה מיוחדת לעצירת המגיפה המשתוללת בימים האחרונים גם ברחבי ארץ ישראל.

לשם כך, הערב יתקיים מעמד פיטום הקטורת בבית מדרשו של רשכבה"ג מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי שליט"א, בראשות כל גדולי הדור שליט"א, כדי לעצור את המגיפה

לצפייה בשידור שיחל בשעה 20:00 :

 

קרדיט צילום ושידור: אבי כהן, V-Live שידורים חיים

בהתכנסות כל גדולי וצדיקי הדור בבית מדרשו של רשכבה"ג מרן שה"ת רבינו חיים קניבסקי שליט"א, מלבד פרקי התהלים הקבועים, יאמרו מרנן ורבנן גדולי הדור שליט"א את 'פיטום הקטורת' לעצירת המגיפה הנוראה של הקורונה.

לא מחכים, מעבירים כעת את שמותיכם ושמות יקיריכם למעמד הנורא והנשג לעצירת המגיפה המשתוללת>>

כידוע, אמירת 'פיטום הקטורת' היא סגולה בדוקה ומקובלת לעצירת המגיפות, וכמו שכתוב בתורה במפורש "והמגיפה נעצרה". ומקובלנו שבזמננו אמירת 'פיטום הקטורת' בכוונה, היא סגולה לעצירת מגיפות.

לכן, כל גדולי הדור יחדיו, בראשות מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי שליט"א, יגידו ביחד, ביום המסוגל של תענית אסתר - את 'פיטום הקטורת', כשלפניהם יהיו מונחים שמותיהם של תורמי קופת העיר שתורמים למעמד הנורא הזה.

וד' ישמע שוועתם ושוועתנו, ולא יהיה עוד בגבולנו שום דבר מגפה ומחלה ויתקיים בכולם 'את מספר ימיך אמלא'.

קורונה גדולי ישראל קופת העיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד