ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
התשובה שהדהימה

בעקבות נגיף הקורונה: מרן שר התורה בהוראה מיוחדת

לקראת מעמד התפילה הגדול שיתקיים בבית מדרשו של שר התורה הגר"ח קנייבסקי, בליל פורים, נכנסו למעונו ראשי 'רינה של תורה' להתייעצות - האם להמשיך לקיים את המעמד הכביר שהושיע רבים. תשובתו של הגר"ח הדהימה את הנוכחים

בעקבות נגיף הקורונה: מרן שר התורה בהוראה מיוחדת
ראשי 'רינה של תורה' בהתייעצות אצל מרן הגר"ח קנייבסקי צילום: באדיבות המצלם

בהלת נגיף הקורונה הולכת ומתפשטת, מיום ליום נכנסים יותר ויותר תושבים לבידוד מה שגורם לחשש גדול בארץ ישראל, בעקבות כך נכנסו ראשי כולל 'רינה של תורה' לקראת מעמד התפילה הגדול שעתיד להתקיים בבית מדרשו של מרן שר התורה שליט"א בליל הפורים ושאלו האם יש חשש לקיים את המעמד.

מרן שר התורה שליט"א השיב להם כי אין כל חשש בדבר "כי שומר מצווה לא יידע דבר רע", וראוי לבוא ולהשתתף במעמד זה שכבר הושיע רבים. מרן הורה לראשי הכולל להוסיף לסדר התפילה פרק תהלים מיוחד הידוע כמסוגל לשמירה מכל פגע הנקרא 'שיר של פגעים' בהיותו מסוגל להינצל מכל מיני פגעים ובפרט מהקורונה. פרק מיוחד זה ידוע בסגולתו המיוחדת כאשר עוד בתקופת מלחמת השחרור הורה מרן החזון איש זצוק"ל לומר פרק זה בכל עת להינצל מפגעי המלחמה.

כנסו ומיסרו את השמות להזכרה במעמד הקדוש שכבר הושיע רבים>>

בנוסף קרא מרן לבנו חביבו ונאמנו הגאון הגדול רבי יצחק שאול שליט"א להצטרף לתפילת רבים זו שמתקיימת בבית מדרשו בליל הפורים ע"י רינה של תורה ולעבור לפני התיבה בשליחותו.

ברשת הכוללים 'רינה של תורה' העומדים מאחורי המעמד הגדול מוסרים כי צוות המוקד תוגבר במיוחד ע"מ לקבל את אלפי הפניות של יהודים מכל רחבי הארץ והעולם, המבקשים למסור את שמם ולהיזכר לישועה ע"י מאות עמלי התורה וע"י גדולי ישראל ולזכות להבטחתו המיוחדת של מרן שר התורה שליט"א, שהורה כי כל מי שזקוק לישועה בכל ענין שהוא, יראה לצרף את שמו למעמד התורה והתפילה שע"י מאות עמלי תורה לומדי 'רינה של תורה', שבכוחם לבטל גזירות קשות.

ראשי 'רינה של תורה' בהתייעצות עם הגר"ח. צילום: באדיבות המצלם

כח התפילה נודע בהיותה תפילה שאחר עמל תורה, כאשר המוני עמלי התורה – לומדי 'רינה של תורה' עוסקים ברציפות הלימוד ללא הפסק כמה שעות בתענית דיבור, ולאחר מכן עומדים כולם בתפילה המיוחדת ומזכירים כל שם ושם במתינות ובפרטות כסדר שהורו רבותינו. כאשר גדולי ישראל שליט"א מעידים בכתב עדות על מעלת התפילה שהפכה לאות ומופת.

כנסו ומיסרו את השמות להזכרה במעמד הקדוש שכבר הושיע רבים>>

עמד התפילה המרכזי יתקיים אי"ה בשני מוקדים, המעמד המרכזי יתקיים בליל פורים דפרזים בבית מדרשו של מרן 'חזון איש – לדרמן' בו יעתירו ברחמים הגאון הגדול רבי שרגא שטינמן שליט"א והגאון הצדיק רבי בנימין פינקל שליט"א ואליהם מצטרף מרן שליט"א ממעונו, ויעתיר על תורמי 'רינה של תורה' לישועה וזיווג הגון בזאת השנה.

המעמד הנוסף יתקיים אי"ה בליל פורים דמוקפין בהיכל בית המדרש 'שערי תבונה' בשכונת רמות בהשתתפות המרא דאתרא הגאון רבי ישראל גואלמן שליט"א, בו יעתירו ברחמים המקובל הגאון הגדול רבי יעקב משה הלל שליט"א ראש ישיבת חברת 'אהבת שלום', והמקובל הגאון רבי מרדכי ליבר הלוי כהן שליט"א, ראש הכוללים 'רינה של תורה'.

לאחר התפילה יזכירו גדולי ישראל המשתתפים במעמד את שמות הזקוקים לישועה ויערכו סדר תפילה מיוחד הידוע כמסוגל לישועה ומציאת זיווג הגון בקרוב.

ברשת הכוללים "רינה של תורה" מדגישים כי נותרו 24 שעות בלבד להעברת השמות ועדיין ניתן למסור שמות להזכרה במעמד הקדוש שכבר הושיע רבים.

כנסו ומיסרו את השמות להזכרה במעמד הקדוש שכבר הושיע רבים>>

קורונה הגר''ח קניבסקי רינה של תורה מעמד תפילה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד