י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
לאחר שהוכרז על כתב אישום

התיק נגד אהרן רמתי קורס? קשיים בהאשמתו

תיק אהרן רמתי קורס? על פי דיווח הערב בכאן 11, במשטרה מתקשים להאשים אותו בסעיף העיקרי - החזקה בתנאי עבדות, זאת לאחר שהמשטרה כבר הכריזה כי בכוונתה להגיש נגדו כתב אישום | מהפרקליטות נמסר ל'בחדרי' כי החקירה טרם הושלמה

התיק נגד אהרן רמתי קורס? קשיים בהאשמתו
אהרן רמתי צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

למעלה מחודש לאחר שאהרן רמתי שוחרר למעצר בית, למרות הגשת הצהרת תובע, דווח הערב (ראשוו) בכאן 11 כי ישנם קשיים בהאשמתו בסעיף העיקרי - החזקה בתנאי עבדות.

ימים ספורים לאחר השחרור של אהרן רמתי מנהל סמינר באר מרים ממעצרו, דיווח משה נוסבאום בערוץ 12 כי למרות הגשת הצהרת תובע, עדיין נדרשות השלמות חקירה וכי כתב האישום יידחה לתאריך לא ידוע, כך שרמתי יהיה זכאי לשימוע - בניגוד לכתב אישום שמוגש תוך כדי מעצר.

גורם המעורה בפרטי החקירה אמר הערב לסולימאן מסוודה מכאן 11 כי "יש פער בין הראיות לבין היכולת להאשים אותו בסעיף". הקושי הראיתי כרגע הוא, להוכיח שרמתי אשם בסעיף העיקרי שבו הוא חשוד - החזקה בתנאי עבדות. הכול תלוי כרגע בהשלמות החקירה שמבצעות הפרקליטות והמשטרה בימים אלו. על םי הדיווח, המהלכים מתבצעים בגיבויו של המשנה לפרקליט המדינה.

בפרקליטות אומרים ל'בחדרי חרדים' כי הודיעה זה מכבר שהיא משחררת את רמתי למעצר בית ותבחן את חומר הראיות לאחר שתסתיים החקירה - וכאמור השלמת החקירה טרם הסתיימה.

כזכור, לפני כחודש, קיבל בית המשפט המחוזי בירושלים, את הערר שהוגש על ידי אהרן רמתי החשוד בניהול כת ועבירות נוספות, והורה לשחררו למעצר בית.

נציג המשטרה בדיון, פקד אריה מלכא ממחלק ההונאה בירושלים, אמר לבית המשפט, כי על דעת המשנה לפרקליט המדינה עו"ד שלמה למברגר, הוחלט לשחררו בתנאים המגבילים הבאים:

מעצר בית מלא למשך 30 יום בראש העין, אי יצירת קשר עם בנות המדרשה באר מרים, איסור עיסוק בייעוץ לנשים או נתינת דרשות במדרשה לבנות או סמינר לבנות למשך חצי שנה, איסור יציאה מהארץ למשך תקופה זהה וכן הפקדת דרכון.

בנוסף, הפקיד רמתי סכום של 10,000 ש"ח בקופת בית המשפט, שני ערבים שכל אחד מהם התחייב על סכום של 10,000 וערבות עצמית בסכום זהה.

השופט רפי כרמל מבית משפט המחוזי קיבל את הסכמת הצדדים והחליט לשחרר את רמתי בתנאים עליהם הוסכם על ידי המשטרה והפרקליטות.

בהחלטתו, הפך השופט את החלטת בית משפט השלום מיום קודם לכן, שם הוגשה הצהרת תובע ומעצרו של רמתי הוארך בחמישה ימים עד הגשת כתב האישום.

כאמור, על פי הדיווח התיק מקבל תפנית דרמטית מה שנראה כמו קריסה.

אהרן רמתי סמינר רמתי חקירה פלילית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד