י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
ליל תענית אסתר

טרגדיה בישיבה החשובה: בחור נפטר פתאומי

הלם בישיבת 'תורה בתפארתה' באלעד: הבחור החשוב יהושע בוים ז"ל, מתלמידי שיעור ג' בישיבה ותושב שכונת סנהדריה בירושלים, התמוטט לפתע בחדר האוכל של הישיבה ולאחר החייאה ופינוי לביה"ח נקבע מותו

טרגדיה בישיבה החשובה: בחור נפטר פתאומי
נר נשמה צילום: pixabay

ברוך דיין האמת: בעוד כל עולם הישיבות עסוק בהכנות אחרונות לחג הפורים ובגיוס כספים לקופת תומכי תורה, טרגדיה נוראה בישיבת 'תורה בתפארתה' באלעד. הבחור החשוב יהושע בוים ז"ל בן ה-19 נפטר בפתע פתאום.

הבחור יהושע ז"ל, תושב שכונת סנהדריה בירושלים, התמוטט באמצע ארוחת הערב תוך כדי ששוחח עם בחורים ונפטר ללא רקע רפואי קודם.

כבאי אש שהיו בסמוך ביצעו בו פעולות החייאה במשך כחצי שעה, תוך הדרכה טלפונית ממתנדבי איחוד הצלה סניף אלעד, שהצטרפו בהמשך לפעולות ההחייאה, לאחר מכן הוא פונה לבית החולים בלינסון, שם נקבע מותו למגינת לב.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי בעקבות הטרגדיה הישיבה ביטלה את השקת קמפיין הת"ת השנתי, שהיה אמור להתקיים הערב עם תזמורת, לאחר שובם של הבחורים מגיוס כספים, כך גם המסיבה מחר - ליל פורים בוטלה.

הבחור החשוב יהושע בוים ז"ל, למד בישיבה לצעירים של הרב קרשינסקי בירושלים, בישיבה גדולה עלה והתעלה ללמוד בהיכלה של ישיבת 'תורה בתפארתה' באלעד, שם היה לבחור חביב ושקדן בתורה שהיה חביב על רבותיו.

בישיבה באלעד לא מעכלים את הטרגדיה הקשה, במשך זמן רב קרעו בני הישיבה שערי שמים בעת שכונני הצלה ביצעו בו פעולות החייאה, אך למגינת לב נאלצו לקבוע את פטירתו.

מסע הלוויה הבוקר (רביעי) בשעה 10:00 מהיכל ישיבת 'תורה בתפארתה' באלעד, ובשעה 13.00 בצהריים מבית הוריו ברחוב מעגלי הרי"ם בשכונת סנהדריה המורחבת בירושלים להר הזיתים שם ייטמן. 

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

תורה בתפארתה יהושע בוים טרגדיה קשה תלמיד ישיבה נפטר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד