י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

בעקבות בקשתו של שר התורה יתד נאמן פרסם הודעה חריגה לציבור

בביתו  של מרן מסבירים את העניין, כי על שולחן מרן הצטברו מאות מקרים של רווקות ורווקים מבוגרים, ולאחרונה ל"ע גם צרות של אלמנים ואלמנות, ועשרות ממקרים בהם צריך ישועה גדולה מאוד כולם כולם באים לבקש את ברכתו של הרב לזכות להקים בית בישראל, והרב כואב באמת את כאבם וחושב כל הזמן מה ניתן לעשות עבורם

בעקבות בקשתו של שר התורה יתד נאמן פרסם הודעה חריגה לציבור
מכתב הגר"ח ביתד צילום: צילום מתוך העיתון

ציבור קוראי ביטאון דגל התורה - יתד נאמן רגילים לראות הוראות מיוחדות בשמו של שר התורה בעיתון, אך הבוקר (שני) הם הופתעו באופן חריג ביותר כאשר בעמוד הראשון התפרסמה מודעה ובה כותרת יוצאת דופן באותיות גדולות כתוב "גזירת מלך" ובהמשך כתוב כי שר התורה הורה אמש לפרסם ברבים את הדברים כי "התפילה שעושים 'רינה של תורה' בליל פורים בחצות אחר שעות של עמל התורה, היא סגולה בדוקה לישועה, ותפילתם נשמעת. בל"נ גם אני אעתיר עימם"

להצטרפות למעמד הקדוש היכנסו כאן>>>

בביתו  של מרן מסבירים את העניין, כי על שולחן מרן הצטברו מאות מקרים של רווקות ורווקים מבוגרים, ולאחרונה ל"ע גם צרות של אלמנים ואלמנות, ועשרות ממקרים בהם צריך ישועה גדולה מאוד כולם כולם באים לבקש את ברכתו של הרב לזכות להקים בית בישראל, והרב כואב באמת את כאבם וחושב כל הזמן מה ניתן לעשות עבורם. רבים מהם מקבלים את עצתו וברכתו באופן אישי לכל אחד נותן הוא עניין אחר להתחזק ומי יעמוד בסוד קדושים. אך כעת גילה מרן מה היא התפילה המיוחדת שתביא להם בעז"ה את הישועה בקרוב ממש!

מעמד התפילה יתקיים אי"ה בשני מוקדים, המעמד המרכזי יתקיים הלילה, ליל פורים דפרזים בבית מדרשו של מרן 'חזון איש – לדרמן'  בו יעברו לפני התיבה הגאון רבי שרגא שטינמן שליט"א ראש ישיבות אורחות תורה והגאון הצדיק רבי בנימין פינקל שליט"א מראשי ישיבת מיר ואליו יצטרף מרן שר התורה  שליט"א,  ויעתיר על תורמי 'רינה של תורה' לישועה וזיווג הגון בזאת השנה.

המעמד הנוסף יתקיים אי"ה מחר בליל פורים דמוקפין בהיכל בית המדרש 'שערי תבונה' בשכונת רמות א' בהשתתפות המרא דאתרא הגאון רבי ישראל גואלמן שליט"א, בו יעברו לפני התיבה המקובל הגאון הגדול רבי יעקב משה הלל שליט"א ראש ישיבת חברת 'אהבת שלום', והמקובל הגאון רבי מרדכי ליבר הלוי כהן שליט"א, ראש הכוללים 'רינה של תורה'.

ברשת הכוללים "רינה של תורה" מדגישים כי נותרו שעות ספורות בלבד להעברת השמות ועדיין ניתן להתקשר לטלפון 0722600200 בכדי למסור שמות להזכרה במעמד הקדוש שכבר הושיע רבים ב"ה.

להצטרפות למעמד הקדוש היכנסו כאן>>>

יתד נאמן של היום • קרדיט: צילום מתוך העיתון

רינה של תורה הגר''ח קנייבסקי מעוכבי זיווג פורים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד