י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

דגם חדש וייחודי של אופנוע בהונדה רחובות מתוך סדרת - Africa Twin

לסוכנות הונדה רחובות אשר מתמחה במכירת רכבים ואופנועים של הונדה, הגיעו לאחרונה אופנועים מרתקים ומסקרנים מתוך הסדרה המוערכת Africa Twin

דגם חדש וייחודי של אופנוע בהונדה רחובות מתוך סדרת - Africa Twin
אופנוע הונדה צילום: אתר הונדה

לסוכנות הונדה רחובות אשר מתמחה במכירת רכבים ואופנועים של הונדה, הגיעו לאחרונה אופנועים מרתקים ומסקרנים מתוך הסדרה המוערכת Africa Twin.

מחלקת הונדה אופנועים בסוכנות הונדה רחובות, מעניקה לכל רוכבי האופנועים ליווי מקצועי מרגע רכישת האופנוע, דרך הטיפולים השוטפים ותמיכה טכנית בכל צורך אשר קשור לתפעול היום יומי של האופנוע. המעטפת כוללת גם ביצוע פעולות trade in  ורכישת אופנועים יד שניה לאחר בדיקת איכות קפדנית.

האופנוע החדש מסדרת - Africa Twin

מתוך סדרת האופנועים החדשניים Africa Twin הגיע כעת ארצה דגם חדש שהוא יוצא דופן הן בנראותו והן ביכולות הרכיבה שלו, אשר מתאים לרוכבים בעלי רישיון נהיגה מסוג A.

מדובר באופנוע יפהפה בעל מנוע עוצמתי ושילדה קלה בחמישה קילוגרם מדגמים אחרים ולכן היא נוחה הרבה יותר.

קרדיט תמונה: אתר הונדה

אופנוע אדוונצ'ר

סדרת Africa Twin אשר דגמיה מוצגים באולם התצוגה של הונדה אופנועים כוללת כמה דגמי אופנועים מאתגרים המיועדים להרפתקאות הן בעיר והן מחוצה לה. הרכיבה הנוחה על מבנה האופנוע שהוא צר בסגנון ראלי והתאוצה הרבה מול הרוח הנושבת בחוזקה, מאפשרת לכל רוכב הנאה מלאה מרמתו המקצועית של האופנוע אשר יוצר חוויה עוצמתית לכל אחד.

הדגם החדש של האופנוע אשר מיוצר בגווני אדום או שחור, מותיר רושם רב על כל מי שרואה אותו בחניה או בכביש. האופנוע מעוצב בסגנון מודרני, תוך הדגשת קווים עיצוביים לכל רוחבו בגווני אדום ושחור אשר משתלבים זה בזה ומעניקים לאופנוע יופי רב.

נתוניו של הדגם החדש נבנו לאחר מחקר מקיף ולכן הותאמו לצרכים של הרוכבים, עוצמתו של האופנוע החדש מבוססת על דגם NXR750 אשר זכה במרוץ השטח המפורסם הדקאר בזכות היכולות יוצאות הדופן שלו. קיבולת המנוע הורחבה ולכן לאופנוע קיים כוח ומומנט מוגדלים. השלדה אשר משקלה הופחת בחמישה קילוגרם מאפשרת לאופנוע רכיבה מהירה ויכולות של רכיבה נוחה בעלת מסוגלות של ביצועי שטח חדים.

מבנה האופנוע

נפח המנוע אשר נבחר לדגם זה הוא של 998 סמ"ק, הוא בעל הספק של 95 כוח סוס המבצע 7.500 סיבובים בכל דקה. הדרגה המרבית של המומנט היא 9.5 קג"מ אשר נמדדת במהירות של 6.000 סיבובים בכל דקה. הגיר הוא בעל שישה הילוכים, המנוע כולל שני צילינדרים אשר פועלים על בסיס מים בארבע פעימות בכל סבב.

במערך האופנוע הותקנה מערכת ABS בטיב מעולה אשר מונעת מצב שבו הגלגלים ננעלים בעת בלימת TCS בנוסף לכך מערכת ההנעה משולבת ומסונכרנת עם פעילותו של מערך הבלימה לאורכה של כל הנסיעה. הזרקת הדלק היא אלקטרונית PGM-FI ודרגת זיהום אוויר היא שלוש.

לנסיעה איכותית וזהירה מותקנים באופנוע הן בלם אחורי והן בלם קדמי באיכות גבוהה, זוג דיסקים פרפריים בקוטר 310 מ"מ ודיסק פרפרי בקוטר 256 מ"מ, צמיגים בדרגת איכות משופרת ומושב רחב אשר מאפשר רכיבת גחון נוחה.

סוכנות הונדה רחובות מקיימת נסיעות מבחן על האופנוע החדש ללקוחות, במועדים הנוחים להם.

אופנוע הונדה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד