י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

13 טיפים שיעזרו לכם לעבור את הפורים ללא עליה במשקל

לחוגגים בערים המוקפות: 13 טיפים אשר יסייעו לכם לעבור את הפורים מצד אחד בשמחה אבל גם ללא עליה במשקל

13 טיפים שיעזרו לכם לעבור את הפורים ללא עליה במשקל

לפניכם טיפים אשר יסייעו לכם לעבור את הפורים מצד אחד בשמחה אבל גם ללא עליה במשקל. שאלו את עצמכם את השאלה הבאה: שמחה אמיתית בפורים מה היא? לאכול כל היום עוגות?! עוד אגוזי ?! עוד שוקולד?! או השליטה והניצחון ?! זיכרו שהיהודים בשושן הבירה היו עסוקים ב"לנצח", והשמחה האמיתית היא התחושה שלא נתנו לחג להרוס את שגרת הדיאטה והתהליך שבו אנחנו נמצאים ולזכור את ההרגשה הטובה אחרי שהתגברנו.

היזהרו מכמויות של ממתקים ומתוקים שיהיו בביתכם במשך 5 ימים! אל תקנו ממתקים, הסתפקו במה שתקבלו.

 

1. זיכרו כמה מאמץ השקעתם עד עכשיו לרדת במשקל, האם בנקל את/ה מוכנה להעלות ולהפסיד את הרווח ביומיים? זכרו שהאביב ופסח בפתח.

2. ממתקים ועוגות יש כל השנה! אין שום הצדקה לאכול ממתקים דוקא בפורים.

3. נסו להכין משלוחי מנות יצירתיים, כגון: ארוחת בוקר, תוספות מעניינות לסעודת פורים

4. בבוקר הפורים – איכלו ארוחת בוקר, אין מקום להתעצל ולומר "אחר כך", כי אחר כך תהיו עסוקים במשלוחי מנות, סעודה וכו' ותיפלו על עוגות. כל אוזן המן 160-250 קל'

5. על הבוקר,או ערב קודם קחו לכם 5 דקות של עבודה, חיתכו ירקות צבעוניים, גזר, גמבה, פלפל, עגבניות שרי, מלפפון, פטריות, סלרי, סדרו בקערה והניחו אותם על השיש. בכל פעם שתפזלו לממתקים, נשנשו ירקות.כשהם בהישג יד זה עוזר.

6. שתיה מרובה תעזור לכם להרגיש מלאים.דאגו למשקה טעים שיהיה לידכם.

7. בפורים יש רק סעודה מרכזית אחת + ארוחת בוקר.

8. בסעודה המרכזית איכלו מכל דבר קצת. אם יש כמה סוגי בשרים בחרו את המיוחד ביותר.דאגו שיהיו מבחר סלטים וירקות, וותרו על העוגות, והאמינו שאין להם "מקום" אחרי סעודה טובה.

9. אם אתם מארחים – הכינו מבחר סלטים מירקות חיים דלי קלוריות, מרק ירקות יתקבל תמיד בשמחה, הוא ממלא מאד. אם אתם מתארחים – הביאו איתכם סלט עשיר שיהיה טוב לכם או סלט פירות

10. כשאתם מקבלים משלוח מיוחד, או עוגה מיוחדת שאתם אוהבים, אל תאכלו מייד!, שימרו לכם בצד, ובסוף היום כשהכל נדם, שבו לכם עם כוס קפה והתענגו על הדבר שבחרתם בהנאה.

11. הכינו לכם מראש קופסאות על השיש. ומיינו מיד כל משלוח שמגיע , עוגות בנפרד, ממתקים ארוזים בנפרד, חטיפים בנפרד וכן הלאה. הסדר והמשמעת בנושא הממתקים חשוב גם לילדים.

12. אם הינכם מוזמנים לסעודת פורים או למסיבה, אל תשכחו להביא את א.ח.מ.ד.- אכול חצי מכל דבר. אל תגיעו רעבים, ותכננו את היום כך שיוותרו לכם קלוריות למסיבה.

13. לבסוף, אל תשארו עם כל הממתקים, ועם כל הפיתויים-הפטרו מהכל. אויבים לא משאירים בבית. אל תשכחו שיש הרבה חיילים בגזרה, ארגוני חסד שישמחו לקבל עוגות וממתקים.

פורים שמח!

קרדיט: מיכל פתל

משלוח מנות פורים משקל תקין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד