י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
פוליטיקה גם בפורים

נתניהו על כחול לבן: ממשלה מסוכנת לישראל • צפו

עושים פוליטיקה גם בפורים. ראש הממשלה בנימין נתניהו תוקף הערב בסרטון שפרסם את מפלגת כחול לבן על הפרת ההבטחה לבוחריה ופונה ספציפית לשלושה אישים: "גבי אשכנזי, צביקה האוזר, יועז הנדל - איך אתם נותנים לחרפה כזאת לקרות?" • צפו

נתניהו על כחול לבן: ממשלה מסוכנת לישראל • צפו
בנימין נתניהו צילום: צילומסך

בעוד הפלונטר הפוליטי לוט בערפל, כאשר גם אפשרות ממשלת המיעוט בתמיכת הח"כים הערבים נשמעת לעת עתה מסובכת, ראש ממשלה בנימין נתניהו פונה הערב - ליל פורים בסרטון לאזרחי ישראל ותוקף את 'כחול לבן'.

"בני גנץ שולח את השליחים שלו לבל"ד כדי להקים ממשלת מיעוט שתלויה בתומכי הטרור, ממשלה מסוכנת לישראל", קובע ראש הממשלה ומוסיף כי "זה בניגוד גמור לניצחון שלנו, בניגוד מוחלט להבטחות שבני גנץ, בוגי יעלון ואיווט ליברמן נתנו לבוחרים 24 שעות לפני פתיחת הקלפיות. גבי אשכנזי, צביקה האוזר, יועז הנדל - איך אתם נותנים לחרפה כזאת לקרות?".

כפי שקמפיין הליכוד ניבא במהלך מערכת הבחירות, יו"ר כחול לבן בני גנץ פתח במגעים רשמיים עם הרשימה המשותפת והוא בוחן אפשרות להקים ממשלת מיעוט בתמיכתם. מוקדם יותר היום (שני) נועד גנץ עם יושב ראש ישראל ביתנו חבר הכנסת אביגדור ליברמן.

בצהריים עדכנו בכחול לבן, כי יושב ראש המפלגה ח"כ בני גנץ שוחח עם ראשי הרשימה המשותפת איימן עודה, אחמד טיבי ומנסור עבאס, אך התעלם מיושב ראש סיעת בל"ד הקיצונית ח"כ מטאנס שחאדה.

על פי כחול לבן, "בשיחות, חזר גנץ על כוונתו להקים ממשלה שתשרת את כל אזרחי ישראל,יהודים וערבים, ולפעול בכדי למנוע מערכת בחירות רביעית".

שיחה זו מגיעה על רקע התנגדות בתוך כחול לבן למהלך, כאשר חברי הכנסת יועז הנדל וצביקה האזור מתנגדים נחרצות לתמוך בממשלת מיעוט בתמיכת הרשימה המשותפת וזאת למרות הלחצים שהופעלו עליהם מצדם של גנץ ויעלון.

בסביבתם של חברי הכנסת הנדל והאוזר אמרו היום: "מילה שלהם זו מילה, הם לא יישבו עם מי שלא מקבל את ההסדר המכונן של מדינה יהודית ודמוקרטית. אין להם שום כוונה לזוז מילימטר מעמדתם, והסקר של "דיירקט-פולס" מוכיח שהם צודקים. כעת הם פועלים לאחדות. אם זה לא יצליח יצטרכו להחליט מה עושים".

בנוסף, מוקדם יותר היום (שני) נועד גנץ לפגישה משמעותית עם יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן ובסיום המפגש אמר גנץ, כי "סיימנו עכשיו פגישה טובה שבה דיברנו על עקרונות היסוד וסיכמנו על שיתוף פעולה להרכבת ממשלה, כדי להוציא את ישראל מהבוץ שהיא נמצאת בו ולמנוע בחירות רביעיות. על הפרטים נדון בהמשך, נסכם עקרונות פעולה משותפים ונמשיך קדימה".

ראש הממשלה בנימין נתניהו מפלגת כחול לבן הרשימה המשותפת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד