ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024

אם ה' לא ישמור עיר • גלריה

לאחר חודשים ארוכים בהם לא היה אמבולנס בעיר אלעד, הושק בטקס רב רושם האמבולנס שיעניק שירות לתושבי העיר • מנחם הלוי השתתף בטקס ההשקה, וחזר עם רשמים וגלרית תמונות • משיקים חיים

הסרת הלוט מעל האמבולנס. צילום: מנחם הלוי
הסרת הלוט מעל האמבולנס. צילום: מנחם הלוי


זה כבר שנים שתושבי אלעד ממתינים לאמבולנס קבוע שישרת את כ-40,000 תושבי העיר. נכון להיום תושבי העיר אלעד השתמשו בשירותי כ-80 כונני 'מד"א - איחוד הצלה' העושים לילות כימים למען הצלת חיים בעיר אלעד.

לאחר מאבק ארוך שנמשך מספר שנים, ולאחר אין סוף הבטחות, נחתם היום חוזה בין מד"א לעיריית אלעד. בטקס החתימה נוכחו חברי המועצה, מנכ"ל מד"א אלי בין, יו"ר מד"א בעיר אפי שטרן, וכן עשרות ממתנדבי מד"א ואיחוד הצלה שבאו לחזות בטקס שלא האמינו שאי פעם יתקיים.


נקודת הזנקה של מד"א בעיר אלעד היא הכרחית. במשך 11 שנות קיומה של אלעד, מאז כינונה כמועצה ועד להפיכתה לעיר, תושביה קיבלו שירות אמבולנסים של מד"א מהערים הסמוכות. שירות זה לא ענה על הגידול המשמעותי שחל בשנים האחרונות במספר האוכלוסין.


מנכ"ל מד"א הפתיע בנאומו בטקס והבטיח להביא לעיר בקרוב אמבולנס מאובזר וחדש, ואף סיפר על שיתוף הפעולה ההדוק בין הרבנים בכל נושא ובעיה הלכתית המתעוררת לא רק בשבתות אלא אף בכל ימות השבוע, כמו כן הודה נרגשות ליו"ר מד"א בעיר שלולא הכנסו לעובי הקורה היה הדבר נימשך כך שנים רבות


לסיום הודה ליו"ר מד"א באלעד ר' אפי שטרן ולכל המתנדבים והכוננים העושים לילות כימים למען הצלת חיים, ואף הבטיח לפעול להבאת כבאית לעיר, לאחר שנכשלו עד היום כל המאמצים להביא לעיר אלעד כבאית, למרות כל ההבטחות שהובטחו בנושא עד כה.














 











 



 







 



















 































































     







































 



















 
























































                   
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד