י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
תיעוד מרגש

המבודדים לא לבד: כך הם זכו לשמוע מגילה ולקבל משלוח מנות

אלפי המבודדים ברחבי הארץ, בשל חשש מנגיף הקורונה, לא נשארו לבד במהלך חג הפורים. במבצע חסר תקדים של צעירי חב"ד, זיכו חסידי חב"ד את המבודדים, וקראו להם את המגילה ואף העניקו להם משלוח מנות • צפו בתיעוד

המבודדים לא לבד: כך הם זכו לשמוע מגילה ולקבל משלוח מנות
חסיד חב"ד קורא למבודדים צילום: באדיבות המצלם

אלפי המבודדים ברחבי הארץ, בשל חשש מנגיף הקורונה, לא נשארו לבד במהלך חג הפורים. במבצע חסר תקדים של צעירי חב"ד, זיכו חסידי חב"ד את המבודדים, וקראו להם את המגילה ואף העניקו להם משלוח מנות.

קריאת המגילה והענקת המשלוח נערכה בתיאום מלא עם משרד הבריאות שנתן הנחיות קפדניות. כך, למשל, שמרו החסידים על מרחק של שתי מטר מהמבודדים במהלך הקריאה.

איך אותרו המבודדים? בתחילת השבוע השיק צעירי חב"ד קו חם למבודדים והציע להם את השירות. בעקבות מבול הפניות, הוצא צו 8 לכלל חסידי חב"ד ותלמידי הישיבות, שהסתערו על הכתובות ולא השאירו אף מבודד מאחור.

שליח חב"ד מצויד היטב. צילום: באדיבות המצלם

התגובות היו מרגשות ביותר. מבודדים, גברים ונשים, שחשו בצער גדול מהמצב שנכפה עליהם, לא מצאו את המילים להודות כל המחווה המרגשת שכולה קירוב לבבות ונתינה.

חסידי חב"ד ערכו את המבצע, שעודנו בעיצומו, מדימונה ועד אילת. מאיזור ים המלח ועד לתל אביב. לצד המבודד, גם בני המשפחות הצטרפו לקריאת המגילה.

"המבצע יימשך ברצף עד למוצאי פורים", אומר יו"ר צעירי חב"ד הרב יוסף יצחק אהרונוב, "כשהיעד לא להשאיר אף מבודד מאחור, כפי שהורה לנו הרבי מליובאוויטש להביא את שמחת הפורים לכל אחד ואחת".

ולא רק המבודדים. חסידי חב"ד מביאים את שמחת הפורים גם למשפחות נפגעות טרור, למאושפזים, לעולים מרוסיה, לאנשי כוחות הביטחון ולעמך בית ישראל.

קריאת מגילה קורונה חב"ד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד