י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
המשטרה בעקבותיכם

חזרתם מחו"ל? לא תוכלו להתחמק מהבידוד

חושבים שתוכלו לטוס, לשוב ארצה ולהתחמק מבידוד ביתי? המשטרה תשתמש בנתוני רשות ההגירה של כניסות לארץ כדי לאכוף צווי בידוד על אזרחים ששבו מחו"ל

חזרתם מחו"ל? לא תוכלו להתחמק מהבידוד
שוטרים בישראל. אילוסטרציה צילום: דוברות המשטרה

בעקבות הוראת השעה שניתנה אמש (שני) המורה לכל אזרח ששב מחו"ל להימצא בבידוד למשך 14 ימים מרגע הגיעו ארצה, משטרת ישראל תפעל לאכיפה מוגברת לוודא הימצאותם של השבים ארצה בבידוד כנדרש.

החל מהערב, נתונים אודות השבים ארצה ימצאו במערכות המידע המשטרתיות על מנת לאפשר לשוטרים לאכוף ולוודא את הימצאותם בבידוד כמתחייב.

בנוסף, משטרת ישראל ומשרד הבריאות הקימו צוותי משימה יעודיים, צוותים המורכבים משוטרים ופקחים של משרד הבריאות בכדי למנוע את הפרות הבידוד, במטרה למנוע את התפשטות הנגיף.

שוטרים ופקחים של משרד הבריאות מוודאים שכלל האנשים הנמצאים בבידוד מקיימים את ההנחיות של משרד הבריאות. חשוב להדגיש שרובם המכריע של מחוייבי הבידוד נשמע להוראות ומגלה אחריות אזרחית.

במשטרה פונים לציבור האזרחים ומבקשים להישמע להנחיות והוראות משרד הבריאות בנושא, שכן התעלמות מהן משבשים את המאמץ הלאומי במאבק בהתפרצות הנגיף והתפשטותו בישראל.

"אנו קוראים לכלל הציבור, לנהוג באיפוק ובאחריות, חל איסור מוחלט על הפצה ושרשור הודעות "פייק ניוז". הודעות רשמיות מופצות רק על ידי הגורמים המוסמכים לכך ובאתר משרד הבריאות".

קורונה חולי קורונה בידוד ביתי כניסה לישראל אכיפת המשטרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד