י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
בעקבות ראש הישיבה

רב המועצה האזורית נכח בלוויה ונכנס לבידוד

כ 12 באלון מורה יכנסו לבידוד ביניהם הרב לבנון רב המועצה האזורית שומרון • ראש המועצה האזורית יוסי דגן מבקש להדגיש: "הרב לבנון אינו חולה, בבידוד על פי הנחיות משרד הבריאות"

רב המועצה האזורית נכח בלוויה ונכנס לבידוד
הרב אליקים לבנון צילום: גרשון אלינסון - פלאש 90

זה עתה התקיימה ישיבת הערכת מצב של ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן בשיתוף עם הגורמים המקצועיים במועצה ומזכירות הישוב באלון מורה. זאת בעקבות הידיעה על כך שהרב דב זינגר רבה של ישיבת מקור חיים שנמצא הבוקר חולה בנגיף הקורונה נכח אמש בלוויה נער בן הישוב שנפטר ממחלת הסרטן בישוב אלון, מורה בה נכחו מאות בני אדם.

בהתייעצות עם משרד הבריאות החליט ראש המועצה כי לא כל מי שנכח בלוויה יצטרך להיכנס לבידוד אלא רק מי שהיה איתו במגע או היה לידו במשך למעלה מ 15 דקות במרחק של 2 מטרים.

על פי הערכות רק כ 12 בני אדם יצטרכו להיכנס לבידוד בעקבות האירוע הזה.

יצא דף הנחיות מסודר לתושבי הישוב, הישיבה התקיימה לאחר ישיבה ארוכה הבוקר עם ראשי מזכירויות וצוות צח"י, בנושא האירועים בלשם ועינב.

במהלך הדיון התברר כי הרב זינגר שהה ליד הרב לבנון. דגן שוחח עם הרב לבנון רב השומרון והרב לבנון נכנס מייד לבידוד בהתאם להנחיות משרד הבריאות.

"אני מבקש לשבח את כבוד הרב דב זינגר, שבאחריות גדולה הודיע לציבור כי הוא חולה בנגיף הקורונה, בכדי להגן על הציבור" אומר יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון "זה מעשה של אחריות ציבורית, אנחנו פועלים בתיאום מלא מול משרד הבריאות, תוך קבלת הנחיות מסגן הממונה על בריאות הציבור במשרד הבריאות אודי קמינר, על פי הם כל מי שהיה בטווח של שני מטרים למשך רבע שעה מהרב צריך להכנס לבידוד.

נכון לעכשיו הלימודים מתקיימים כרגיל, קיימנו ישיבת הערכת מצב ארוכה ומפורטת עם וועד הישוב אלון מורה, וצוות הצ"חי, אנו מתואמים יצאה הודעה מסודרת לתושבים, יצאה הודעה לתושבים, אני מבקש לחזק את ידי מורנו רב השומרון הרב אליקים לבנון, שמראה מנהיגות ודוגמא אישית ביום יום וגם היום ונכנס מייד לבידוד על פי הוראות משרד הבריאות".

הרב אליקים לבנון קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד