י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
צעד יוצא דופן

בעקבות איומים על הח"כית: שוטרים בפתח היישוב

המגעים הפוליטיים מובילים למחוזות קיצוניים במיוחד, לאחר שפוליטיקאים ועיתונאים מהצד השמאלי קראו לחברת הכנסת אורלי לוי אבוקסיס להתפטר, לאור כך שהיא מחסלת במו ידיה את ממשלת המיעוט, הגיעו גם איומים על חייה, שהצריכו הגנה משטרתית על סביבת ביתה

בעקבות איומים על הח"כית: שוטרים בפתח היישוב
ניידות משטרה צילום: דוברות המשטרה

שוטרים הוצבו בפתח היישוב בו מתגוררת חברת הכנסת אורלי לוי אבוקסיס, זאת בעקבות איומים על חייה. כך מדווחת העיתונאית איילה חסון ב'חדשות 13'.

האיומים באים לאחר שזו הצהירה אמש כי לא תתמוך בממשלת מיעוט אותה מבקש יו"ר כחול לבן בני גנץ להקים תוך הישענות על תמיכתם מבחוץ של חברי הכנסת מהרשימה המשותפת.

אמש פרסמה אורלי לוי פוסט ארוך בפייסבוק בו כתבה: 

"לנוכח ההתפתחויות הפוליטיות האחרונות, כאשר לנגד עינינו מופרים נורמות ועקרונות בסיסיים, ברצוני להבהיר מספר דברים:

כולנו עדים לכך שמנהיגים שהתחייבו לפעול באמינות ובאחריות, עוסקים בימים אלה בשתדלנות מבישה ומוכנים לשלם כל מחיר לכל גורם במטרה להקים ממשלת מיעוט, גם אם זו תוקם על משענת קנה רצוץ.

מדאיגה לא פחות העובדה שהחלטות מרחיקות לכת כמו משא ומתן עם הרשימה המשותפת, לרבות בל"ד, מתקבלות בחוג מצומצם מאוד הסובר שקביעותיו תחייבנה את כל חברי הכנסת השותפים לגוש.

אני מבהירה: אותי זה לא מחייב.

לא אתמוך בממשלה הנשענת על בל"ד והרשימה המשותפת ואינני רואה עצמי מחויבת עוד לשותפות עם מפלגת מרצ, שנכפתה עליי ועל עמיר פרץ שותפי, בלחץ גורמים רבים בראשם כחול לבן. אמרתי זאת לפני הבחירות ואני אומרת זאת אחריהן.

הבהרתי זאת גם לשותפי, יו"ר מפלגת העבודה, ח"כ עמיר פרץ, מיד לאחר הבחירות.

אזרחי ישראל זכאים לצפות מנציגיהם לנהוג באחריות ובאמינות בקיום הבטחותיהם בעבורן קיבלו את המנדט", עד כאן דבריה של אבקסיס.

הפרשן עמית סגל הגיב להתפחות הדרמטית וכתב: "תם הטקס. ממשלת המיעוט חוסלה", עוד כתב סגל כי לפיה דבריה היא "לא תומכת גם בממשלה שנשענת על המשותפת כולה וגם עוזבת את השותפות עם מרצ".

בעקבות הצהרתה סופגת חברת הכנסת קיתונות של ביקורת ברשתות החברתיות, מצד פוליטיקאים ועיתונאים משמאל שקראו לה להתפטר מהכנסת וכינו בשלל כינויים כדוגמת "נוכלת פוליטית" ו"סוס טרויאני".

אורלי לוי אבוקסיס אבטחה הדוקה איומים על חיי ח''כ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד