י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
ונשמרתם מאוד לנפשתיכם

בבר אילן: בן 32 נפצע מפיצוץ נפץ בידו - 3 נעצרו בקטטה

מרחוב בר אילן בירושלים פונה גבר בשנות השלושים לחייו, לאחר שסבל מכוויות ואחת מאצבעותיו נקטעה חלקית בעקבות פיצוץ נפץ | מוקדם יותר נעצרו באותו רחוב שלושה חשודים שהיו מעורבים בקטטה אלימה 

בבר אילן: בן 32 נפצע מפיצוץ נפץ בידו - 3 נעצרו בקטטה
חומרי נפץ שנתפסו על ידי המשטרה צילום: דוברות המשטרה

גבר בן 32 נפצע קל עד בינוני כתוצאה מפיצוץ נפץ ברחוב בר אילן בירושלים.

שמוליק אינדיג חובש ב'איחוד הצלה' סיפר: "הענקנו סיוע ראשוני לפצוע שסובל מכוויות באצבעותיו וקטיעה חלקית של אחת מאצבעותיו כתוצאה מפיצוץ נפץ. לאחר מכן הוא פונה באמבולנס של איחוד הצלה לבית החולים הדסה הר הצופים שם ינסו הרופאים להציל ולאחות את אצבעותיו".

נחמן טובול דובר און ליין של 'איחוד הצלה' מציין כי השנה אירעו מספר רב של מקרים של פציעות, כוויות, וקטיעות אצבעות כתוצאה מפיצוץ נפצים וחומרי נפץ למינהם בתקופת פורים. והשנה לא רק בקרב ילדים אלא גם אצל נערים ובוגרים. ראוי ומומלץ להימנע מהתעסקות עם חומרי נפץ או נפצים למיניהם מה שגורם למרבה הצער לפציעות קשות ולחרדה אצל עוברי אורח".

מוקדם יותר, הוזעקו שוטרים לקטטה שהתרחשה בצומת בר אילן/ גולדה מאיר, במהלכה הפרידו בין הצדדים ועצרו לחקירה 3 חשודים בחשד למעורבות בקטטה ותקיפת שוטרים.

כוחות המשטרה ממשיכים לפעול במקום על מנת לאפשר למאות המבקרים שהגיעו לחגוג את חג הפורים בירושלים, לשוב לבתיהם בבטחה ובשלום.

חומר נפץ נפצים קטיעת אצבע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד