י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
לא יאכזב את שלדון

על רקע הקורונה: טראמפ ממשיך בכנסים לקראת הבחירות

נגיף הקורונה לא עוצר את הקמפיין של נשיא ארה"ב לכהונה שנייה. למרות שאנשי מבטלים עצרות וכנסים, טראמפ משתדל להגיע לאלה החשובים לו. כמו זה שיתקיים במוצ"ש הקרוב במימון ידידו המיליארדר היהודי שלדון אדלסון, בעלי העיתון 'ישראל היום'

על רקע הקורונה: טראמפ ממשיך בכנסים לקראת הבחירות
הנשיא טראמפ צילום: דוברות הבית הלבן

נשיא ארה"ב דונלד טראמפ מתכנן להשתתף במוצאי שבת בוועידת הקואליציה היהודית הרפובליקנית בלאס וגאס, זאת למרות התפרצות נגיף הקורונה.

מנגד, אנשי הקמפיין שלו החליטו לבטל את קיום העצרת בעיר רינו שבמדינת נבדה, בו טראמפ אמור היה להיות הנואם המרכזי בכנס של RJC, שאמור היה להתקיים במלונות יוקרתיים בבעלות המגה תורם הרפובליקני ואיש סודו של טראמפ. והבעלים של עיתון 'ישראל היום', שלדון אדלסון. כאמור, לעומת העצרת בנבדה, הוועידה בלאס וגאס לא בוטלה וטראמפ מתכנן להגיע. כך מפרסם אתר 'בלומברג', שדיווח את הדברים לאחר ששני אנשים מצוות הקמפיין של טראמפ מסרו את הדברים, אך הם ביקשו לא להזדהות בשמם.

מארגני ועידות רבים ביטלו לאחרונה את אירועיהם מתוך דאגה שאנשים הנושאים את נגיף הקורונה ישתתפו באירועים ויפיצו את המחלה. לאחר שאנשים שנדבקו השתתפו בשתי ועידות פוליטיות גדולות בשבועות האחרונים בארצות הברית.

כחלק מאותה נסיעה, טראמפ ישתתף במפגש עם תומכים ביום שישי בדנוור.

כשנשאל על ידי עיתונאים ביום שלישי האחרון אם לא יתקיימו עצרות בחירות לקמפיין, אמר סגן הנשיא מייק פנס: "אני חושב שזו תהיה החלטה שתתקבל על בסיס יומיומי".

טראמפ אמר ביום שלישי האחרון כי הוא לא נבדק, האם הוא נושא את הנגיף, אולם דוברת הבית הלבן סטפני גרישם אמרה לעיתונאים כי הנשיא נמצא תחת פיקוח הדוק על ידי רופאיו.

הלילה כתב הנשיא טראמפ בחשבון הטוויטר שלו כי "וירוס הקורונה הינו האויב של העולם ואנחנו חייבים לנצח אותו במהירות ובבטחה ככל האפשר. אין דבר חשוב יותר עבורי מאשר החיים".

דונאלד טראמפ קורונה בחירות לנשיאות ארה"ב 2020 שלדון אדלסון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד