י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
חששו להפסיד כסף

הזוג תובע את חברת השייט: הסתירו מידע על הקורונה

זוג יהודי מפלורידה תובעים פיצויים בסך מיליון דולרים, באמצעות חתנם אשר הינו עורך דין. בתביעתו הוא טוען כי החברה דאגה לרווחתה הכלכלית על חשבון בריאות ציבור לקוחותיה

הזוג תובע את חברת השייט: הסתירו מידע על הקורונה
ספינה. אילוסטרציה צילום: unsplash

זוג שהיה בספינת טיול שעגנה באוקלנד, תובע את חברת השייט בטענה שהם הסתירו מידע מהציבור.

זוג יהודי מפלורידה רונלד ואווה ויסברגר, שנסעו בספינת השייט "גרנד פרינסס" שעגנה ביום שני באוקלנד, תובעים את חברת השייט בגין נזקים בסכום של מיליון דולר.

"זה היה סיוט", אמר עורך דינו שהוא גם חתנו ג'ייסון צ'אליק.

19 אנשי צוות ושני נוסעים נבדקו ונמצאו נושאים את נגיף הקורונה, עורך הדין ג'ייסון אמר כי "הזוג סבל תחת אי הוודאות עם התפשטות ההתפרצות".

"הם בדקו 46 אנשים מתוך 3,500 איש, ומחציתם נמצאו עם תוצאה חיובית", אמר. "ומה קרה אחר כך? שום דבר!".

לדבריו לנוסעים לא הודיעו על התפשטות הנגיף, ולא על תוכנית הגנתית לנוסעי הספינה, רק לאחר כמה ימים נאמר להם כי הם צריכים להישאר בחדרים שלהם. עורך הדין הוסיף. כי לא הופץ מידע על תוכניות לבידוד ברגע שהספינה עגנה. "הייתה איתנו אפס תקשורת", הוא אמר.

עורך הדין אמר כי קו השייט סיכן את בני הזוג ואת הנוסעים האחרים בכך שלא טיפלו בבעיה בצורה טובה לאחר שגילו כי הנגיף נמצא על הספינה בקרב הנוסעים. הוא גם אמר כי הנוסעים והצוות רק גילו את התפרצות נגיף הקורונה בספינה מכלי תקשורת, ולא הודיעו להם מתי יתירו להם לרדת, ולא לאן הם הולכים. הזוג ירד בשעות הלילה המאוחרות ונלקחו לבסיס חיל האוויר טרוויס בפיירפילד לבידוד בן 14 יום. עורך הדין אמר שהוא שלח לחמיו הסובל מבעיות בלבו תרופות על ידי חברת פדקס".

"הם הועלו לאוטובוס עם 40 איש ואף אחד מהם לא נבדק קודם", טוען עורך הדין בתביעתו.

כן הוא טוען כי חברת השייט הסתירה את התפרצות הנגיף, מכיוון שהם לא רצו לפגוע ברווחים שלהם. "הם שמו רווח כספי על חשבון אנשים, הם רצו שהספינות שלהם ימשיכו לשוט".

שייט קורונה תביעת פיצויים זוג יהודים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד