י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
חיוכו של ילד

החסיד שהקדיש את כל הפורים לאלמנות ויתומים

תכירו את החסיד מאלעד שאימץ את דברי הרמב"ם לשמח בפורים לב יתומים ואלמנות והקדיש את החג לחלוקת משלוחי מנות למשפחות אלו, בארגז מחמם לב שהכיל משלוח יוקרתי לאלמנות והפתעות ליתומים

החסיד שהקדיש את כל הפורים לאלמנות ויתומים
איש החסד מנדי חממי בפורים צילום: באדיבות המצלם

בזמן שחגגתם והשתכרתם עד דלא ידע, הרב מנדי חממי מאלעד, הסתובב בבתיהם של אלמנות ברחבי הארץ והעניק להם משלוח מנות יוקרתי ומושקע.

הרב חממי, המנהל עם אביו את 'חיוכו של ילד', המלווה יתומים ואלמנות במהלך השנה, מקדיש בכל שנה את חג הפורים למשפחות האלמנות וילדיהם היתומים, בעריכת בר ובת מצווה ליתומים ויתומות, בחלוקת מלגות ליתומים המצטיינים בלימודים ועוד.

הערכות שחולקו.

"כתוב ברמב"ם", מצטט הרב חממי, "שמוטב לאדם להרבות במתנות אביונים מלהרבות בסעודתו ובשלוח לרעיו, שאין שם שמחה גדולה ומפוארה אלא לשמח לב עניים ויתומים ואלמנות וגרים.

"רואים במוחש", הוא מוסיף, "את האור בעיניים של כל משפחה ומשפחה, עם קבלת משלוח המנות. בחג השמח בשנה, יש מצווה כפולה בלשמח אלמנות ויתומים. כשכולנו דואגים לשמח את עצמנו, בסעודה מושקעת ובחוויות מיוחדות, צריך לשים לב מיוחד למשפחות אלו".

משלוח המנות, מספר ר' מנדי, מכיל גם הפתעות ומתנות לילדים היתומים. "הארגז שלנו מכיל בתוכו הרבה אור ושמחה וזה הפורים האמיתי שלנו, במצוות הרבי מליובאוויטש", מוסיף ר' מנדי.

ילדים יתומים אלמנות שמחת פורים מנדי חממי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד