כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

הצצה לחידושים מ'בית מלכות וקסברגר'

אגדה בלעדית ומהודרת לחגי תשרי, קולקציה מרהיבה של כרטיסי ברכה וערכות לחגים, קידוש לבנה עם אור שנדלק ומאיר בחשכה, ויצירת הפלא "שבת של מלכות" פאר היצירה היהודית • ויש גלריה

הצצה לחידושים מ'בית מלכות וקסברגר'



שנת תש"ע אורבת ו'מלכות וקסברגר ' פותחת שנה חדשה עם אגדה שתכבוש את הלבבות של כולנו, צעירים ומבוגרים, הורים וילדים, סבים ומחנכים. הספר 'שנה טובה' - האגדה לחגי תשרי של 'מלכות וקסברגר', הדור ומפואר וכל כולו טובל באיורים האהובים בסגנון המוכר לנו מההגדה של פסח הבלתי נשכחת. זוהי גולת הכותרת של מגוון מוצרים ייחודיים שיהפכו את השנה שלכם למלכותית במיוחד.

"אחרי שעל היצירות האחרות שהפקנו התקבלו תגובות חמות במיוחד, החלטנו, במלכות וקסברגר, שגם לחגי תשרי מגיעה אגדה",מסביר ר' יואל וקסברגר, העומד בראש בית היוצר המפואר ומי שאחראי אישית לאיורים הנהדרים השובים כל לב. "ההורים מספרים לנו שהאיורים החיים מחזקים את החיבור של הילדים למסרים המהותיים שלנו והם מחזקים גם אותנו, המבוגרים", הוא מעיד בצדק רב.

לא רק בפסח

'שנה טובה' נשענת כמובן על מסורת בית אבא, על המדרשים, על אגדות חז"ל הידועות,. במלכות וקסברגר הוקם צוות מיוחד האמון על מקורות היהדות ובודק כל היגד או איור. מתוך הלימוד וההעמקה הזו מצליחים לקחת נושאים שונים ולהפיח בהם חיים מלאי חן.

אם בחג הפסח החולף, בכל בית יהודי דיברו על ההגדה של וקסברגר, בין אם הייתה על השולחן ובין אם נצפתה אצל השכנים, ברור לנו כי השנה, בחגי תשרי, הספר 'שנה טובה - האגדה לחגי תשרי' עומד להיות שיחת היום בפי הבריות.

עלעול קל ב'אגדה' הופך למשימה, שכן לא ניתן להתיק את העיניים ממנה. עם 'שנה טובה' יזכו גם הילדים הקטנים להיות מרותקים לתפילות החג ולהשתתף בהן יחד עם אבא והאחים הגדולים, ללמוד ערכי בסיס הקשורים לחגי תשרי, ולהתפלל עם הציבור בקטעי התפילה המוכרים, מתוך סידור הכתוב בשפה ברורה הקרובה לעולמם של הילדים.

בנוסף, כמדי שנה גם בפרוס שנת תש"ע הבאה עלינו לטובה יעטרו את חגי תשרי מיטב מוצרי האמנות של 'מלכות וקסברגר': שלל כרטיסי 'ולוחות שנה טובה', מגוון מארזי מתנה, קישוטים לסוכה, כרזות ערכיות חינוכיות, דגלי שמחת תורה ועוד כיד ה' הטובה על העושים במלאכה בפאר היצירה היהודית מבית מלכות וקסברגר.

שבת של מלכות

כל מי שמבקש להעניק ליקיריו או מכריו מתנה ייחודית ושובת לב, יכול ליהנות מהמהדורה החדשה לאחר שקודמותיה, כמהצפוי, אזלו של יצירת המופת שלא נראתה כמותה, סידור 'שבת של מלכות'.

זוהי עוד הפקה עוצרת נשימה של 'מלכות וקסברגר'. סידור תפילה מרהיב לגיל הרך, עשיר בציורים ססגוניים ומאירי עיניים בס–גנון הגדת פסח. הסידור, שנערך בעמל ובמחשבה רבה, משלב תפילות וזמירות לשבת לצד תמונות מקסימות הממחישות את מילות התפילה ואווירת השבת. כך זוכים הילדים הרכים לחוויה חינוכית ורוחנית מאין כמוה.

מחדשים כל העת

"חשוב לנו לחדש כל העת", אומר יואל וקסברגר, והנאת היצירה מתנגנת בקולו. "אנחנו אוהבים ונהנים ממה שאנו עושים ולכן כל הזמן אנחנו צעד אחד לפני כולם ברעיונות ובמציאת הפתרונות היצירתיים לכל נושא סביב השנה".

לדבריו אלו הוא מעניק דוגמה מאלפת "בימים אלו", הוא מגלה, "יוצאת מהדורה של ברכת הלבנה שכשפותחים אותה נדלק אור ומאיר בחשכה את מילות התפילה".אין ספק. 'מלכות וקסברגר' הוא עולם שחייבים לבקר בו, טרקליני המלכות מעוצבים בהידור ומרכזים מגוון מוצרים שיתאימו לכל חג, מועד או שמחה.

ב'מלכות וקסברגר' ניצלו השבוע את ההזדמנות החגיגית של השקת 'אגדה של תשרי' וביקשו להודות לכל בית ישראל על התגובות החמות, על האהדה והפרגון. "אנו שמחים תמיד לחדש לכם יצירות ערכיות יהודיות הבאות מן הלב וחודרות אל הלב ומאחלים לכל בית ישראל שנה מלכותית טובה במיוחד".






















תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד