ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024

תדיראן מציגה: מזגן שבת

חדש מבית תדיראן CARRIER: מזגן עם פונקצית שבת – תוכנה המפעילה או מפסיקה את פעולת המזגן באופן אוטומטי. הפתרון לשומרי שבת אושר על ידי המכון המדעי טכנולוגי להלכה

תדיראן מציגה: מזגן  שבת

חדש מבית תדיראן CARRIER: מזגן עם פונקצית שבת – תוכנה המפעילה או מפסיקה את פעולת המזגן באופן אוטומטי, למניעת חילול שבת.

פונקצית השבת, הנמצאת במזגני תדיראן CARRIER בלבד, מותקנת במזגנים מעל 18,000 BTU המיוצרים בישראל, דוגמת: TADIRAN 25, TADIRAN 35 ומזגני מיני מרכזי מדגם WIND 40 ,WIND 55 ועוד.

פונקצית השבת, שאושרה ע"י המכון המדעי-טכנולוגי להלכה, מופעלת על ידי הלקוח באמצעות שלט רחוק טרם כניסת השבת, המפעיל את המזגן באופן שלא יגרום לחילול שבת.

הגם שאסור לדעת חלק מהפוסקים לגרום להדלקה על ידי טרמוסטט, חישן, מתג ועוד, רוב הפוסקים סוברים כי אין בעיה "למנוע כיבוי", כלומר אם כבר המכשיר פועל ניתן למנוע ממנו כיבוי.

איך פעולת פונקצית שבת של תדיראן?

הפעלת המזגן אינה תלויה בטמפרטורה אלא בטיימר, כיבוי המזגן תלוי בטמפרטורה. לדוגמא: כאשר המזגן מגיע לטמפרטורה הנדרשת, המזגן נכנס לטיימר הפסקה של 10 דקות ולאחריו ללא קשר לטמפרטורה מתחיל טיימר הפעלה של מינימום 3 דקות. לאחר 3 דקות של הפעלה, המזגן בודק את טמפרטורת החדר, וכאשר הגיע לטמפרטורה הנדרשת, שוב הפסקה של 10 דקות ולאחריו הפעלה של מינימום 3 דקות וכך זה חוזר על עצמו.

רמי בן דוד, סמנכ"ל השיווק והמכירות של תדיראן CARRIER, אומר: "הפעלת מזגנים בשבתות וחגים מהווה בעיה כיום במגזר הדתי – חרדי. לדבריו: מבדיקות שערכנו עם לקוחותינו שומרי השבת, עלה כי קיימת בעיה במגזר זה, בהפעלת המזגן בשבת, מכיוון שטמפרטורת החדר מושפעת ישירות מכמות הנוכחים בחדר ומפתיחת דלתות וחלונות, הגורמים לכך שהמזגן ישנה את פעולתו ובכך גורם לחילול שבת".

מוסיף בן דוד: "שמנו לעצמנו למטרה עליונה, להעניק פתרון כולל לבעיה זו ולהקל על ציבור לקוחות גדול ונאמן. אנו שמחים וגאים, להיות החברה הראשונה והיחידה בארץ, המשלבת פונקציה חשובה זו במוצריה.

"יתרון נוסף לפונקציית השבת, מצוי במזגנים הרצפתיים, המאפשרים הפעלת המזגן, גם מהפיקוד האלקטרוני שעל גוף המזגן והפעלת "פונקצית השבת" מנטרלת את הלחצנים הללו ובכך מונעת הפעלתם בשוגג".

מחירים לדוגמא:
מזגן TADIRAN 25 – החל מ-5760 ₪.
מזגן WIND 40 – החל מ-5911 ₪.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד