י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

הפשטידות המנצחות בכל אירוע

כל אירוע הוא תירוץ מושלם להפתיע את האורחים עם פשטידה מנצחת • אספנו עבורכם כמה אפשרויות טעימות, שמשלבות בין ירקות עתירי ויטמינים וגבינה איכותית

הפשטידות המנצחות בכל אירוע
פשטידת ברוקולי צילום: pexels

יום הולדת או ארוחת חג, בריתה או ערב נעים עם חברים לקראת הגיוס של הבן. כל אירוע הוא תירוץ מושלם להפתיע את האורחים עם פשטידה מנצחת. אספנו עבורכם כמה אפשרויות טעימות, שמשלבות בין ירקות עתירי ויטמינים וגבינה איכותית. המשותף לכולן הוא מרכיב הקמח או האטריות והביצים. הירקות והתוספות הם אלו המעניקים לפשטידה את טעמה המיוחד.

פשטידת ברוקולי

פשטידת ברוקולי היא קלה ופשוטה להכנה. ראשית מאדים את הברוקולי הטרי או שמשתמשים בברוקולי קפוא שהופשר ומאודה היטב. לאחר מכן מערבבים: ביצים, שמנת לבישול, גבינה בולגרית, קמח ואבקת עוף. משמנים תבנית ומכניסים לתנור למשך כחצי שעה. כאשר מכינים פשטידות, רצוי לחמם את התנור מראש ולאחר מספר דקות של אפייה להנמיך מעט את החום. אפשר להתחיל ממאתיים מעלות ולהוריד למאה ושישים מעלות.

פשטידת פטריות

פשטידת פטריות תדרוש מכם קצת יותר השקעה, במתכון זה יש לטגן את הפטריות החתוכות. כדי לקבל פשטידת פטריות עשירה, תוכלו להשתמש בכמה סוגי פטריות שונים. בעת הטיגון תבלנו מעט את הפטריות, לאחר מכן הניחו אותן בצד שיתקררו. כעת, הכינו את הבלילה כמו במתכון הקודם, ולאחר שערבבתם את כל הרכיבים יחד, הוסיפו גם את הפטריות. מספר דקות לפני שהפשטידה מוכנה, הוציאה אותה מהתנור וגררו מעליה גבינה צהובה. התוצאה תהיה שכבה דקיקה של גבינה מעל הפשטידה הנפלאה. רוצים לגוון מעט? יש המוסיפים גם מעט שמיר לפשטידה כדי להעשיר את טעמה.

פשטידת תרד וקישואים

שני ירקות שמשתלבים בצורה הרמונית מאד בפשטידות הם תרד וקישואים. את הפשטידה הזו נכין עם מעט יותר גבינות. נסו לצרף סוגי גבינות שונים כמו: גבינה לבנה, קוטג' או קשקבל ולגלות איך הצירוף של שלושת הגבינות יחדיו יוצר מרקם פריך במיוחד. גם כאן ניתן לבחור בתרד וקישואים קפואים ולאדות אותם מספר דקות לפני שהבלילה מוכנה או להכין הכל מירקות טריים.

פשטידת פטריות ועירית

הפשטידה האחרונה משלבת את העסיסיות של הפטריות עם הטעם העדין של העירית. מעוניינים להוסיף עוד מספר טעמים לפשטידה הזו? הוסיפו פלפלים, טימין ושום לפטריות. את הבלילה תוכלו להכין בתבנית אחת גדולה או להפוך לחלק אותה לתבניות אישיות קטנות המוגשות לכל אורח בנפרד. בדומה לפשטידות האחרות גם כאן מומלץ להוסיף גבינה צהובה מגוררת מעל הפשטידה כדי להעניק לה את השכבה המוקרמת הטעימה.

נוסיף מספר המלצות להכנת כל הפשטידות. אם אתם אוהבים צמחי תבלין, נסו להחליף מדי פעם את עירית בתבלינים כמו: קורנית, בזיליקום, בצל ירוק (מעט, כדי שלא ישתלט על הטעם) ופטרוזיליה. מלבד זאת, אם אתם רוצים לגרום לפשטידה להיות גבוהה יותר, תוכלו להשתמש בקמח תופח. יש המוסיפים סולת לתחתית הפשטידה כדי להעניק לחלקה התחתון מרקם מעט נוקשה וקריספי יותר. אחרי שהפשטידה מוכנה צננו אותה כעשר דקות לפני שאתם מתחילים לחתוך אותה. פשטידה חמה מדי עשויה להתפרק, וזמן הצינון מאפשר למרקם שלה להיות אחיד ויציב יותר.

פשטידה ברוקולי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד