ט' ניסן התשפ"ד
17.04.2024
"אנחנו במלחמה"

דרעי קורא לממשלת חירום: "כחול לבן עוסקים בנקמה"

בין משבר הקורונה לפלונטר הפוליטי: שר הפנים אריה דרעי התייחס הבוקר בהרחבה לאפשרויות הפוליטיות העומדות על הפרק ובין היתר קרא להקמת ממשלת אחדות • מאידך הדגיש דרעי: "אם ידיחו את יו"ר הכנסת, שלא יהיה ספק - זה יוביל לבחירות"

דרעי קורא לממשלת חירום: "כחול לבן עוסקים בנקמה"
נתניהו/דרעי/גנץ צילום: יונתן זינדל/אבשלום שושני, פלאש 90

הפלונטר הפוליטי מתנגש עם מצב החירום בישראל: הבוקר (חמישי) קרא יושב ראש ש"ס השר אריה דרעי להקים ממשלת חירום לאומית במסגרת רוטציה בין נתניהו לגנץ, כאשר נתניהו יכהן כראש הממשלה בשנתיים הראשונות.

בראיון לגל"צ אמר דרעי, "אנחנו במצב חירום, אין אפשרות אחרת להתמודד עם האתגר הזה בלי ממשלת חירום גדולה עם הסכמה לאומית רחבה". לדבריו, "חייבים לעשות את זה, כיוון שלצערי הרב אין אפשרות אחרת, וללכת לבחירות רביעיות במצב הזה - זה טירוף במצב שלנו".

דרעי שיבח את ראש הממשלה בפעילות מול התפשטות נגיף הקורונה ואמר, "ראש הממשלה עוסק יומם ולילה בנושא הקורונה. זו חובתו והוא עושה את זה בצורה הכי טובה". דרעי תקף את כחול לבן, "מצד שני, כחול לבן והעומד בראשה בני גנץ, שלטענתו מובל על ידי אנשים המייעצים לו עצות מאוד גרועות ומפילים אותו. "במקום לומר בוא נפסיק עם הפסילות האישיות ונשב ביחד, בוא נעשה ממשלה רחבה - הוא ממשיך", אמר דרעי בזעם.

בהתייחסו לאפשרות שתוקם ממשלת אחדות בה גנץ יעמוד ראשון ברוטציה אמר דרעי, "אנחנו נמצאים פה במלחמה שלא מבינים את המשמעות שלה וגנץ אומר לי: בוא נעשה ניסיונות עם אנשים שאין להם טיפת ניסיון של ניהול משרד, קל וחומר מדינה. עם כל הכבוד, צריך קצת פרופורציות. גנץ צריך עוד קצת ללמוד כדי לקבל קצת מהניסיון שיש לנתניהו".

"אם זו לא הייתה מדינה שלי ושל הילדים שלי ושלכם, הייתי אומר תן לו (לגנץ א.ק.), נראה איך יתמודד עם הקורונה". "אבל", הוסיף דרעי, "גנץ לא ימצא את הידיים והרגליים שלו. צריך לעשות רוטציה של שנתיים שנתיים, אבל צריך להפסיק עם הפסילות האישיות, אני מדבר על ממשלת חירום מיידית - שבוע הבא".

במהלך דבריו התריע דרעי עוד כי במקרה וכחול לבן ידיחו את יושב ראש הכנסת בשבוע הבא, הדבר יגרור לבחירות רביעיות. לטענתו, "אם מישהו חושב שהוא יעסוק במשחקים פוליטיים בשבוע הבא כשאנחנו מתעסקים בקורונה; שידיחו לנו יושב ראש כנסת ויעשו חוקים ויחליפו לי וועדות ואנחנו נעסוק בקורונה, שלא יהיה ספק - זה יוביל לבחירות כי לא נוכל לדבר על אחדות". לדברי דרעי, "הם עושים פעולות חד צדדיות שמגיעות מנקמה וקטנוניות".

חירום בני גנץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד