י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
2.5 מיליון תלמידים

בהלת הקורונה | סופית: מערכות החינוך יושבתו עד לפסח

מתחילת פורים מספר החולים בקורונה בישראל הוכפל, וביניהם מספר תלמידי בתי ספר • בשל כך, הושבתו מערכת החינוך עד אחרי פסח, וייתכן שאף חופשת הפסח תוארך

בהלת הקורונה | סופית: מערכות החינוך יושבתו עד לפסח
כיתה. אילוסטרציה צילום: נתי שוחט, פלאש 90

מספר חולי הקורונה בישראל טיפס ל-104. לאחר הערכת מצב שהתקיימה במועצה לביטחון לאומי, בשיתוף עם משרדי הבריאות והחינוך, בניסיון לגבש הנחיות נוספות בעקבות התפרצות נגיף הקורונה בישראל. לאחר שבתי ספר רבים נסגרו, אלפי תלמידים ומורים וכיתות שלמות הושמו בבידוד - הוחלט במל"ל להכריז על סגירת מערכת החינוך. מהלך כזה ישפיע על כל גני הילדים, בתי הספר ומערכת ההשכלה הגבוהה, וישאיר בבתים כשני מיליון וחצי תלמידים וסטודנטים. עדיין לא ברור כיצד הנחיה כזו תשפיע על עולם הישיבות.

על פי ההנחיה, החל ממחר (יום שישי) מערכות החינוך יושבתו עד לפסח, וייתכן שחופשת הפסח תוארך.

החרפת הצעדים מגיעה מתוך ניסיון לנסות ולמגר את התפשטות בנגיף. מתחילת פורים מספר החולים בישראל הוכפל, וביניהם מספר תלמידי בתי ספר. כמו כן, אלפי תלמידים ואנשי צוות במערכת החינוך נמצאים בבידוד ביתי.

גם בחינוך העצמאי מודיעים הערב (חמישי) על ביטול הלימודים בכלל המוסדות כולל החינוך המיוחד עד להודעה חדשה וזאת עוד בטרם הודיעו במשרד החינוך על החלטתם שצפויה להימסר רק בשעה 20:00 בהודעה מיוחדת שימסור ראש הממשלה.

בהודעה ששיגרו בחינוך העצמאי נכתב: "מעתה ועד להודעה החדשה הלימודים בכל בתי הספר יושבתו, כולל בחינוך המיוחד, כאשר המלמדים יהיו בקשר רחוק על התלמידים וישגרו להם חומרי לימוד".

עוד נכתב כי על המוסדות להיערך להשבתה שתימשך עד לפסח ועל כן יש לשלוח חומרי לימוד לתלמידים ולתלמידות כפי שנהוג בכל שנה לחג הפסח.

קורונה חולי קורונה בנימין נתניהו מערכת החינוך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד