כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
רק השטייגען יציל את העולם

ראש הישיבה שנמצא בבידוד נשא דברים לתלמידים בפורים

הגאון רבי איסר ליזרוק, ראש הישיבה מבית וגן שנכנס בערב פורים דמוקפים לבידוד, לאחר שחזר ממקסיקו, נשא דברים מביתו לתלמידיו 

ראש הישיבה שנמצא בבידוד נשא דברים לתלמידים בפורים
הגאון רבי איסר ליזרוק עם תלמידיו צילום: באדיבות המצלם

הבידוד לא פסח על עולם הישיבות: ראש ישיבת 'תורת משה' בירושלים הגאון רבי איסר ליזרוק, נחת ביום שלישי האחרון בארץ ערב פורים דמוקפים לאחר מסע לאיסוף כספים עבור הישיבה במקסיקו ונאלץ בהוראת משרד הבריאות להיכנס לבידוד.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי ראש הישיבה קיבל על עצמו את ההוראה באופן מלא והודיע לבני הישיבה שלא יוכל להשתתף בשמחת הפורים שבה היה משתתף ונוטל חלק מרכזי מידי שנה בשנה.

הגר"א ליזרוק נשא דברי חיזוק מתוך הבידוד לתלמידים וביקש לחזקם בלימוד התורה: "לימוד התורה הוא המגן של עולם כולו. כמו שאמרו חז"ל 'תורה מגנא ומצלא' אתם בני הישיבה נושאים על גבכם את האחריות הגדולה והדרך היא פשוטה 'לעשות שטייגן'. כפי שעשיתם בשבועות האחרונים בשינון וחזרה על המסכת שלמדנו בזמן חורף האחרון בישיבה. בעזרת ד' עד סוף הזמן נעשה סיום מסכת כמובן בתנאים המותרים על פי משרד הבריאות, שחובה להקפיד עליהם, אבל לשמוח בשמחת התורה ברור שאפשר בכל מצב שהוא".

מסעו של ראש הישיבה לחו"ל נועד להשיג כספים עבור משכנה החדש של ישיבת 'תורת משה' בשכונת בית וגן בירושלים, שגדלה מאוד בשנה האחרונה ומונה כיום כ-120 בחורים. בקרוב צפויה הישיבה לעבור למשכנה החדש.

ישיבת תורת משה בידוד קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד