י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"מן הראוי לבדוק לפני הפרסום"

קיצונים פרסמו מכתב נגד אינטרלינק; הרבנים יצאו בתמיכה

רבנים קיצוניים בבריטניה פרסמו מכתב נגד חברת אינטרלינק, שעוזרת לציבור החרדי מול הרשויות בנושא גזירת החינוך | מדובר בקורס אותו צריכות לעבור מורות חרדיות | בד"ץ לונדון יצא במכתב נגדי וגינה את מכתב הסיקריקים שתורגם לאנגלית וגרם לחילול השם 

קיצונים פרסמו מכתב נגד אינטרלינק; הרבנים יצאו בתמיכה
חרדים קיצוניים, אילוסטרציה צילום: פלאש 90

עסקנים בקהילות החרדיות בבריטניה, נתונים למתקפה מצד קיצונים שלא אוהבים בלשון המעטה שהם עובדים עם חברת 'אינטרלינק'. חברה שעוזרת לציבור החרדי כולו בכל ענייני הציבור מול הרשויות.

במכתב שפרסמו הסיקריקים נגד תוכנית של משרד החינוך הבריטי, לגבי קורס מיוחד שאותו צריכות לעבור מורות בבתי הספר, קראו הסיקריקים לא להשתתף בקורס. ויצאו באופן אישי נגד העסקנים עם הטרדות טלפוניות ושליחת מאות הודעות לעסקנים עצמם.

לאחר פרסום המכתב מישהו תרגם את המכתב של הסיקריקים לאנגלית, וגרם לחילול השם עצום. לאחר שהגויים בטוחים שהסיקריקים מייצגים את הקהילות החרדיות באנגליה.

בעקבות הפרסום, יצא בית דין צדק של 'התאחדות קהילות החרדים בלונדון', במכתב תמיכה עוצמתי במי שעומד מאחורי הקורס; "תוכן הקורס היה למראה עיני אחד מגדולי הרבנים שליט"א לפני הקורס, ולא נמצא בה דבר וחצי דבר המנוגד לדעת תורתינו הקדושה", מבהירים הרבנים.

הם מוסיפים כי "מן הראוי לבדוק היטב בפרטים והמציאות בבירור גמור לפני פרסום כל מודעה ובפרט לרבים, וזה חובה כלפי שמיה וגם בין אדם לחברו".

אינטרלינק חרדים קיצוניים גזירת החינוך חרדים לונדון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד