י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
הנחיות הקורונה

ראש הישיבה כתב בדמעות: "תקשיבו להוראת משרד הבריאות; זה סיכן את החיים שלי"

"אל תעשו שטויות, תמנעו מהשתתפות במקומות מיותרים, תשתפו ידים באובססיה! תחמירו עם עצמכם! זה פיקוח נפש! אני לא אדם היסטרי אבל יש דברים שלמדתי על בשרי וגופי", כך משתף הרב בורודיאנסקי בעקבות התפשטות הקורונה והנחיות משרד הבריאות

ראש הישיבה כתב בדמעות: "תקשיבו להוראת משרד הבריאות; זה סיכן את החיים שלי"
מתפלל. אילוסטרציה צילום: דוד כהן, פלאש 90

ראש ישיבת ברקאי, הרב אברהם בורודיאנסקי, פונה לציבור הישראלי ומבקש מהם "אל תפרו את הוראות משרד הבריאות" תוך שהוא חושף מעט מחייו האישיים.

וכך כתב הרב בורודיאנסקי: "האם להגביל חתונה ל100 איש זה נכון? אולי שמחת חתן וכלה גוברים על זה, וזכות המצווה של כל המשמח תציל אותנו???

אז למען הצלת עם ישראל אחשוף קצת מחיי האישיים.

לפני כ-20 שנה חליתי בסרטן הדם ועברתי השתלת מח עצם וטיפולי כימותרפיה, מחמת הרמה החיסונית הנמוכה שלי נאסר עלי נסיעות באוטובוסים, להכנס לבתי כנסת, או לאולמות, לנגוע באנשים, ועוד ועוד.

אממה, ימים בודדים מאז ששוחררתי אחי התחתן ואחרי תקופה שיש אח חולה בבית אתם מבינים כמה חתונה זה כמו מים קרים על נפש עייפה וכמה הציבור בא בהמוניו לשמח את המשפחה עם הבן החולה וזה בנוסף להיות אבי מורי דמות רבנית מוכרת, שגם כך זימנה אלפים לחתונה.

ויהי היום, סדרו לי חדר עם מעגל סגור ששם ראיתי את כל החתונה, באמצע החתונה בשיא השיאים החלטתי לשמח חתן ופשוט בליווי שומרי ראש (חברי הטובים) החלטתי לצאת לשמח את אחי החתן, וכך היה נכנסתי לאולם מפוצץ אנשים באמצע הריקודים... התנשקתי עם אחי ורקדתי איתו לקול צלילי השיר "חסדי ה' כי לא תמו כי לא כלו רחמיו".

במשך מעל 3 שנים הרמה החיסונית שלי לא התאוששה התאשפזתי פעמים רבות עם מחלות שונות, פחדתי לספר לרופאים על החתונה שהייתי, כחלוף כמה שנים באומץ רב סיפרתי את זה לרופאה שלי היא אמרה לי בזה הלשון: "סכנת את חייך ופגעת בבריאותך בשביל 2 דקות של חתונה" המשפט הזה כמובן דקר אותי והבנתי כמה זה היה טעות חמורה.

חברים יקרים ההמלצות עכשיו בעולם זהים למצבי אז, אל תעשו שטויות, תמנעו מהשתתפות במקומות מיותרים, תשתפו ידים באובססיה! תחמירו עם עצמכם! זה פיקוח נפש! אני לא אדם היסטרי אבל יש דברים שלמדתי על בשרי וגופי", כך ראש הישיבה.

קורונה חולי קורונה בידוד ביתי ראש ישיבה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד