י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"בימות המשיח יהיה מבול של דֶּבֶר"

המגיד הנודע על הקורונה: יהודים לא ימותו. צפו

בעל ה'ויאמר ברוך' הגאון רבי ברוך רוזנבלום, מגדולי המגידים בדורנו טוען בשיעורו שאין ספק שהמשיח יבוא ומביא את דברי התוספתא שבימות המשיח הקב"ה יביא מבול של דבר בימות המשיח הוא לא מביא דבר על ישראל, ישראל יהיו חולים ולא ימותו. כי הדבר הזה מיועד לאומות העולם וזה כדי להכין אותנו לימות המשיח. "קורונה" זה בגימטריה "משיח בא" • צפו בדבריו

המגיד הנודע על הקורונה: יהודים לא ימותו. צפו
הרב ברוך רוזנבלום בשיעורו צילום: צילום מסך

במהלך שיעורו השבועי של מגיד המישרים הנודע הגאון רבי ברוך רוזנבלום הנמסר בבית הכנסת הגדול בבני ברק, הקדיש המגיד את סיום שיעורו לנגיף ה'קורונה' המתפשט בעולם. 

בסיום השיעור דבריו אמר רבי ברוך כי "הקורונה הזה, זה העמיד פחד ומורא על כל האנשים, באתי מקודם לדרוש סופרים לי כמה נכנסים? אנשים מפוחדים עושים שלום בלי ללחוץ יד, אנחנו רוצים לדעת מה הקב"ה רוצה, הקב"ה לא הביא סתם מחלה כזאת שמטלטלת את כל העולם, עם ישראל זה הפיניש -הסיומת, העולם כולו כמרקחה, הושבת אין מטוסים אין מכוניות, שמעתי יצא הוראה עכשיו אין בתי ספר, אני לא יודע אם ימותו מקורונה קודם או משיגעון".  

"פעם בא ל'חפץ חיים' זיע"א יהודי וסיפר לו אל תשאל מה קרה, פרץ סכר בסין ונשטפו ומתו אלפים? מה זה נוגע אלינו? אומר לו החפץ חיים שעומד יהודי בשוק המרכזי בוורשא ומדבר ביידיש למי הוא מדבר לפולנים? הוא מדבר ליהודים, אז אם הקב"ה מביא כזה דבר בסין הם לא מבינים קורונה ? ברונה? הם לא מבינים הקב"ה מדבר אלינו אנחנו מבינים את השפה". 

הרב רוזנבלום הביא מדברי את דברי החז"ל בתוספתא סוף במסכת תענית: "עתיד הקב"ה להביא מבול, אמר רבי יוסי מבול של מים אינו מביא, אבל מבול של דבר לעובדי כוכבים בימות המשיח מביא, הקב"ה יביא מבול של דבר בימות המשיח הוא לא מביא דבר על ישראל, ישראל יהיו חולים ולא ימותו. כי הדבר הזה מיועד לאומות העולם וזה כדי להכין אותנו לימות המשיח. הולכים להביא לנו את המשיח. קורונה זה בגימטריה משיח בא, השבת קוראים השבת פרשת פרה להכין אותנו לטהר אותנו באפר פרה לקראת בואו המשיח".

"פוגעים בכתר של הקב"ה. אומות העולם לא יודעים, לסינים יש הקב"ה? הם לא יודעים שום דבר. אומר הקב"ה אל תדאג המלכות האחרונה נקראת מלכות אדום היא תחזיר את הכתר למלך המשיח כך כתוב ומלכות אדום תחזיר את הכתר למלך המשיח".

"הקב"ה מדבר אלינו. הקורונה נועדה לחשבון נפש ולא נועדה לשום דבר אחר. אני לא יגיד לכם זה או זה. כל אחד יגיד לך משהו אחר, אחד יגיד לך לשון הרע ולכן צריך לשים מסכות על הפה. אני יודע דבר אחד הקב"ה רוצה שנדע שיש הקב"ה בעולם, הקב"ה מביא לנו כזה ג'וק אחד קטן מביא אותו לעולם באפצ'י אחד כולם נדבקים באוטובוס ובמטוס אחד, הקב"ה אומר אני פה אני נמצא פה, רוצים להחזיר את הכתר לקב"ה שנתפלל יותר טוב, כי קרון בספרדית זה 'כתר' גם הצורה שלו זה כמו כתר, משיח הולך לבוא הקב"ה רוצה יותר אמונה"..

לסיום הביא רבי ברוך בשם רבי משה בן מקיר בסדר היום שכותב "אדם שאומר ברכת אשר יצר בכוונה מובטח לו שלא יחלה - מובטח לו. בא נעשה חשבון נפש, איך הברכה הזאת שמדברת על האברים שהקב"ה ברא באדם, האם אנחנו אומרים אותה בכוונה? אנחנו אומרים אותה כמו חצי תפילת הדרך נוטלים ידיים ליד השירותים וכבר בסלון אומרים לעשות. תעמוד על מקום אחד ותגיד אשר יצר כמו שצריך, זה לא תפילת הדרך", זעק הרב רוזנבלום. 

הרב ברוך רוזנבלום קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד