י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

כך חוגגים חתונות בצל הקורונה: החתונה שהופסקה והחתן שיצא מהאולם

הנחיות משרד הבריאות בנושא הקורונה: בכניסה לאולמות האירועים הועמדו מאבטחים שספרו את הנכנסים, ולא אפשרו ליותר ממאה איש - חמישים גברים וחמישים נשים, להיכנס לאולם | במספר חתונות אתמול נרשמו רגעים ביזאריים במיוחד

כך חוגגים חתונות בצל הקורונה: החתונה שהופסקה והחתן שיצא מהאולם
בחורים בחתונה. אילוסטרציה צילום: שוקי לרר

נכון להבוקר (שישי) אובחנו בישראל 126 חולי קורונה, זינוק של 76 בני אדם תוך 48 שעות. בין החולים גם תינוק בן חצי שנה, שלושה ילדים עד גיל 10 ושני אנשים צעירים יחסית במצב קשה.

למרות שיחסית למספרים בעולם ישראל עדיין נמצאת במקום טוב, ההערכה היא שמספר החולים יגדל, ובשל כך מערכת הבריאות מחריפה כל העת את ההנחיות.

ביום רביעי - שושן פורים הנחה שר הבריאות יעקב ליצמן, כי אין לקיים אירועים בהשתתפות של למעלה ממאה איש. ההנחיה העמידה במצב בעייתי את בעלי האירועים שתכננו מראש חתונות ובר מצוות בהשתתפות של מאות אנשים, אירועים שאינם ניתנים לדחייה.

בכניסה לאולמות האירועים הועמדו מאבטחים שספרו את הנכנסים, ולא אפשרו ליותר ממאה איש - חמישים גברים וחמישים נשים, להיכנס לאולם.

במספר חתונות אתמול נרשמו רגעים ביזאריים במיוחד.

בחתונה שנערכה באולמי ארמונות פרידמן חיכו בחוץ עשרות מחבריו של החתן שלא יכלו להכנס, והחתן יצא אליהם ורקד איתם יחד.

בחתונה שנערכה בארמונות חן הכריז הזמר נמואל הרוש כי המשטרה לא מאפשרת את המשך קיום האירוע כיוון ששוהים באולם יותר ממאה איש. רק לאחר שהם יצאו, התזמורת חזרה לנגן.

בחתונה שנערכה בכפר חב"ד חילקו לאורחים כרטיסיות עם מספרים, כך שיוכלו לבקר כמה אורחים נמצאים באולם בכל רגע נתון. בנוסף, בשביל שיוכלו להכניס מאה גברים ומאה נשים ולא חמישים וחמישים, פרסו שמשונית שקופה ואטומה בין עזרת הגברים לעזרת הנשים ובכך הפכו את האולם לשני אולמות נפרדים.

בחתונה שנערכה באולמי גוטניק, רקדו יחד האורחים שנכנסו לאולם והאורחים שחיכו מחוץ לדלת השקופה.

 

קורונה חתונה חרדית חרדים חתונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד