י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
חרף הוראת גדולי ישראל

בקרוב שוטרים בחיידרים? הממשלה תאכוף ההנחיות

הממשלה תאכוף את ההחלטה להשבית את מערכות החינוך - במוסדות החינוך החרדיים, זאת למרות הוראת גדולי ישראל ובראשם שר התורה הגר"ח קנייבסקי להמשיך את הלימודים כרגיל | האם נראה שוטרים מחלקים קנסות או מנפיקים צווי סגירה לת"תים ולישיבות? ימים יגידו

בקרוב שוטרים בחיידרים? הממשלה תאכוף ההנחיות
ילדים בת"ת סאטמר בירושלים מחופשים צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

חרף הוראת גדולי ישראל שהורו לתלמודי התורה ולישיבות הקטנות להמשיך את שיגרת הלימודים - תוך הקפדה על הוראות משרד הבריאות שלא להתקהל יותר מ-100 איש ולשמור על הגיינה, הממשלה תאכוף את ההחלטה להשבית את מערכות החינוך - במוסדות החינוך החרדיים.

אמש (חמישי) הודיע ראש הממשלה בנימין נתניהו כי הלימודים יושבתו עד להודעה חדשה, עם החרגה לישיבות עם פנימיות ותלמידים בגיל הרך, אלא שבחלק מהמוסדות הודיעו שאין בכוונתם לקיים את ההוראה, בגלל הוראה סותרת שקיבלו מגדולי ישראל.

אלא שגורמים רשמיים במשרד החינוך, שמונו לממש את החלטת משרד הבריאות והמועצה לביטחון לאומי אומרים ל'בחדרי חרדים', כי הם צפויים לאכוף את הוראות הממשלה ולהעניש מוסדות שלא יקיימו את ההנחיות שניתנו.

נציין כי מי שממונה על האכיפה הוא משרד הבריאות, שכבר החל בימים האחרונים באכיפה נגד אנשים שמסרבים להיכנס לבידוד, ונגד אירועים שבו מתקהלים למעלה מ-100 איש, המשרד צפוי גם לעקוב אחר הנעשה במוסדות החינוך.

הערכה היא, כי הישיבות קטנות לא ייאכפו, למרות שאין להם פנימיה, כך על פי הערכת גומרים במשרד הבריאות. אלא שתלמודי תורה ובתי ספר שיקיימו לימודים בניגוד להוראת ראש הממשלה, עלולים להיתקל בפקחי משרד הבריאות.

קורונה משרד הבריאות משרד החינוך מוסדות חינוך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד