י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
הקורונה בעולם

נשיא ברזיל נדבק בקורונה; ראש ממשלת קנדה נכנס לבידוד

נשיא ברזיל נבדק בחשד להימצאות הנגיף בגופו לאחר שפיתח את תסמיני המחלה - התוצאות יתקבלו בקרוב | דוברו הצטלם עם נשיא ארה"ב וסגנו ולאחמ"כ אובחן כנושא הנגיף | רעייתו של ראש ממשלת קנדה אובחנה כחולה וגם ראש הממשלה נכנס לבידוד 

נשיא ברזיל נדבק בקורונה; ראש ממשלת קנדה נכנס לבידוד
נשיא ברזיל ונתניהו צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

נשיא ברזיל המכהן, ז'איר בולסונרו, נבדק בחשש להימצאות הנגיף בגופו, זאת לאחר שהתלונן כי הופיעו אצלו תסמינים של קושי נשימתי. תוצאות הבדיקות צפויות להתקבל בקרוב.

בתוך כך, דוברו של הנשיא אובחן כחולה בנגיף קורונה, וארבעה ימים לפני כן הוא נפגש עם נשיא ארה"ב דונלד טראמפ ועם סגנו מייק פנס.

בקנדה, אובחנה רעיית ראש הממשלה, סופי טרודו, כחולה בקורונה. היא במצב טוב, ובעלה - ראש הממשלה ג'סטין טרודו, נכנס לבידוד ביתי למשך 14 יום. לעת עתה הוא לא פיתח תסמיני מחלה.

כזכור, כפי שדיווחנו ב'בחדרי חרדים' באיראן, שם מספר החולים הרשמי עומד על למעלה מ-10,000 נדבקו גם רבים בצמרת הממשל, ביניהם, סגנית וסגן הנשיא, סגן שר הבריאות, שגרירים וחברי פרלמנט. כמו כן, שגריר איראן במצרים וחבר פרלמנט בכיר מתו לאחר שנדבקו בנגיף.

כמו כן, כלי התקשורת באיראן דיווחו במהלך הלילה שעבר על מותו של בכיר בכוח קודס של משמרות המהפכה, מחמוד פולארק, מפקד במערך הלוגיסטי של הארגון, ממחלת הקורונה.

ז'איר בולסונרו דונלד טראמפ מייק פנס חולי קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד