י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
בצל המשבר שמחריף

הליכוד במתקפה: "כחול לבן ממשיכים לעסוק בפוליטיקה"

בצל המשבר העצום אליו נקלעה מדינת ישראל יחד עם שאר מדינות העולם, בכחול לבן לא מוותרים על ענייני הפוליטיקה והיום הם מודיעים כי יפעלו להדיח את יו"ר הכנסת ולמנות קבוע במקומו. בליכוד תוקפים בחריפות

הליכוד במתקפה: "כחול לבן ממשיכים לעסוק בפוליטיקה"
בני גנץ/בנימין נתניהו צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

המערכת הפוליטית מסתגלת בימים אלה למשבר הקרונה שמחריף מיום ליום, כאשר מוקדם יותר (שישי) הודיעו בכחול לבן כי בכוונתם להחליף יושב ראש כנסת ליו"ר קבוע שיכהן מטעמם. בליכוד משיבים במתקפה למהלך וקוראים פעם נוספת לכחול לבן להצטרף לממשלת חירום לאומית.

בליכוד נמסר כעת, כי "הודעת כחול לבן היא חרפה ומתפרסמת בעיצומו של דיון חירום שמנהל ראש הממשלה נתניהו בנושא הקורונה בהשתתפות ראש המל"ל, שרי התיירות, הבריאות, הכלכלה, ראש אגף תקציבים, מנכ"ל משרד האוצר, מנכ"ל משרד הבריאות, המזכיר הצבאי, מנכ"ל משרד ראש הממשלה, ראש המועצה לכלכלה ונוספים".

"מדינת ישראל נמצאת במצב חירום לאומי, הגדול ביותר מאז הקמתה", ציינו בליכוד ותקפו את כחול לבן על כך ש"פחות מ 24 שעות מאז שראש הממשלה נתניהו קרא להקים ממשלת חירום לאומית להתמודד עם משבר הקורונה ובכחול לבן עדיין לא מבינים את המשמעות של המשבר, וממשיכים לעסוק בפוליטיקה קטנה".

בליכוד טענו כנגד כחול לבן כי הם קיבלו "ציון אפס במנהיגות ושיקול דעת". עוד נמסר, כי "ראש הממשלה קורא מתוך הדיון לבני גנץ להתעשת ולהצטרף מיד לממשלת חירום לאומית".

בני גנץ קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד