ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
פועל ממניעים אישיים

בתקשורת ובפוליטיקה מאשימים את ראש הממשלה

במהלך היממה האחרונה העלו עיתונאים ופוליטיקאים האשמות כלפי ראש הממשלה נתניהו שכביכול אינו פועל ממניע ציבורי אלא מאינטרס אישי כדי לחזק את מעמדו ולחמוק ממשפט

בתקשורת ובפוליטיקה מאשימים את ראש הממשלה
נתניהו וליצמן צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90

לקראת מסיבת עיתונאים נוספת שכבר מוגדרת כ'דרמטית', ישנם קולות במערכת הפוליטית ומחוץ לה הטוענים כי ראש הממשלה פועל שלא מאינטרס לאומי ציבורי. חברת הכנסת יוליה מלינבסקי והעיתונאים רונה מצליח העלו טענות.

חברת הכנסת מלינובסקי כתבה במהלך השבת כי "אני לא סומכת על שיקול דעת נקי מרבב של ראש הממשלה לאור ההחלטות האחרונות שהתקבלו בעקבות בהלת הקורונה. אני לא יודעת מאילו מניעים הוא פועל, האם מדובר בנטו החלטות מקצועיות ורציונאליות או שיש פה שיקולים נסתרים".

לדברי חברת הכנסת בישראל ביתנו יוליה מלינבסקי, "אם בנימין נתניהו רוצה שנאמין שהפעולות שלו נעשות בידיים נקיות, צריכה לקום באופן מיידי, ממשלה פריטטית ושוויונית שמורכבת אך ורק מהליכוד ומכחול לבן ללא נספחים נוספים, ממשלה שתתקיים עד לסיומו של המשבר".

מי שעוד העלתה טענות כנגד ראש הממשלה היא העיתונאית דפנה ליאל שאמרה במהלך שידורי 'החדשות' כי "לא חושבת שזה מתבקש שרה"מ יעשה כל ערב מסיבת עיתונאים ויוציא את הטישו מהכיס. צפיתי אתמול במסיבת עיתונאים שלו והיו שם רגעים מביכים מאוד. בעיקר הביך אותי שכל השרים שעלו לדבר הרגישו צורך פשוט ללקק לרה״מ. זה העבודה שלו והוא אמור לעשות את עבודתו. אין סיבה שיעלו שלושה שרים וילקקו לו".

רינה מצליח הוסיפה ותקפה במהלך מהדורת 'אולפן שישי': "כל הדיווחים אומרים שהוא הגורם הקיצוני בחדרים הסגורים. הוא רוצה להוביל למהלכים יותר קיצוניים. אי אפשר שלא להימנע מהמחשבה שהוא מוביל את הדברים הקיצוניים בגלל שיש לו אינטרסים פוליטיים הישרדותיים".

בליכוד תקפו את מצליח ומסרו בעיצומה של השבת: "אנחנו המומים מגילויי השנאה התהומית לראש הממשלה מצידה של רינה מצליח. ראש הממשלה נתניהו עובד מסביב לשעון כדי להבטיח את בריאותם וחייהם של כל אזרחי ישראל, כולל של רינה מצליח".

עוד נמסר מהליכוד, כי "אלפי מתים ברחבי העולם הם לא המצאה של ראש הממשלה. ראש הממשלה, שרי הממשלה והצוותים המקצועיים עושים הכל כדי למנוע טרגדיה כזאת בישראל. אנחנו מצפים להתנצלות של רינה מצליח".

קורונה בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד