י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"הוא שולח לנו איתותים"

הרב מוצפי: "הקורונה - סימן לבואו של משיח"

יהודי שחושש מהתפשטות נגיף הקורונה, שאל את הגאון רבי בן ציון מוצפי מה מסמנים לנו האירועים האחרונים. הרב מוצפי: "כל ההתרחשויות בעולם הם בבחינת "חבלי משיח"

הרב מוצפי: "הקורונה - סימן לבואו של משיח"
הרב בן ציון מוצפי צילום: יעקב כהן

בצל התפשטות נגיף הקורונה בישראל והחשש מהגרוע מכל, שיגר יהודי שאלה לגאון רבי בן ציון מוצפי מגדולי הרבנים הספרדים ושאלתו בפיו האם האירועים האחרונים מסמנים את ביאת משיח.

לכב' הרב שליט"א" פתח היהודי, "במחילה ובלי שום רצון לחקור במופלא, אבל אנשים מדברים, שואל: זהו המהלך של ביאת משיח? מה לעשות? סליחה שוב על השאלה המוזרה, הנושא מדאיג".

תשובתו של הרב: "דע ידידי היקר, כי כל ההתרחשויות בעולם הם בבחינת "חבלי משיח", ולפי הנראה בתלמוד בבלי מסכת סנהדרין, ובזוהר הקדוש ובדברי המקובלים, כל אלה סימנים מובהקים לערב הגאולה. שאנחנו איננו יודעים מתי מה ואיך תבוא. כי כשרואים התרחשויות מעל הטבע, בלתי מובנות בלתי מוסברות, הן מהצד היהודי התורני, הן מהצד המדעי הרפואי, מכה נוראה שאין לה אח ורע, זה אחד מסימני חבלי משיח".

"העולם כולו עצר מלכת, עסקים נסגרים, מפעלים אדירים מושבתים, כלכלה מתמוטטת, כמעט כל המטוסים מושבתים, מיליונים נשארו ללא פרנסה, רחובות הערים בעולם שוממים, טובי הרופאים העושים עבודת קודש להציל, עומדים חסרי אונים, מול נגיף מוזר, בלתי ידוע, לא מזוהה. ודע כי הוא מתוחכם, כי קרנים מידו לו, ככתוב בספר חבקוק, והם כסיכות ומחטים, ונועדו לחדור לא עלינו לגופו של המוכה במגיפה, ונכנס לתוכו, ומזהה את הוריד, ו"מתנחל" שם ומוצץ את דמו וחי על חשבונו, וכזה לא ידוע בהיסטוריה הרפואית".

"אין ספק כי זו התראה מלמעלה, יש מנהיג לעולם, והוא שולח לנו איתותים, יהי רצון שנתעורר לתקן מעשינו, והוא ירחם על עמו ונחלתו, וירפא חוליינו, ויאמר די לצרותינו, ויעצור המגיפה המשחית והחרב והרעב מעל עמו ישראל, ומעל כל העולם כולו. הכותב בדמע ובתחנונים לבוראינו בעל הרחמים".

קורונה הרב בן ציון מוצפי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד