י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
ישיבות ההסדר סוגרות את שעריהן

משבר הקורונה: יושבתו הגנים, המעונות ומסגרות החינוך המיוחד

בצל התפרצות הקורונה בישראל והזינוק במספר החולים, גני הילדים ומוסדות החינוך המיוחד לא ילמדו החל ממחר. כל הפרטים על משמעויות ההנחיה

משבר הקורונה: יושבתו הגנים, המעונות ומסגרות החינוך המיוחד
מתמודדים עם נגיף הקורונה צילום: פלאש 90

בעקבות הודעת ראש הממשלה, משרד הבריאות והמטה לביטחון לאומי מהערב, גני הילדים ומוסדות החינוך המיוחד לא ילמדו החל ממחר (ראשון).

המשמעות: 1. כ- 50.000 ילדי חינוך מיוחד הלומדים במוסדות החינוך המיוחד לא ילמדו.

2. לכ-.90,000 תלמידים בסיכון יינתן מענה חינוכי במרכזי החירום

3. כ- 20,000 תלמידים שנמצאים במסגרת הפנימיות לא ילמדו. מתוכם כ- 2,800 תלמידי נעל"ה ותלמידים שאינם ברי פינוי ישארו ללון בפנימיות, ויקבלו מענה חינוכי.

כמו- כן, יתבטלו כל הפעילויות הבלתי פורמליות (כגון: טיולים, סיורים, פעילות של תנועות נוער, ארגוני נוער, מכינות קדם צבאיות, חוגים וצהרוניות). גם הבגרויות שאמורות היו להתקיים לאורך השבוע באנגלית בעל פה, באומנות מעשית ומבחני הלומדים במסלול יג ו- יד, לא יתקיימו.

שר הביטחון, נפתלי בנט, הנחה הערב (מוצ"ש) את איגוד ישיבות ההסדר ואת הפנימיות הצבאיות לחדול את פעילות הפנימיות, ישיבות ההסדר והישיבות הגבוהות החל ממחר, א׳, 15 במארס 2020, י״ט באדר תש״פ, ועד להודעה חדשה, כחלק מהצעדים לצמצום התפשטות נגיף הקורונה.

מחר (ראשון) יעדכנו מנהלי המוסדות את כלל התלמידים והוריהם, ולאחר מכן יחלו בפיזור בצורה סדורה. תלמידי הפנימיות והישיבות ששהו בביתם במהלך סוף השבוע מתבקשים שלא להגיע כלל אל הישיבה / הפנימייה.

קורונה חולי קורונה ישיבות הסדר גני ילדים חינוך מיוחד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד