י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
לקראת ממשלה רחבה?

נתניהו לגנץ ליברמן ופרץ: אסור בחירות - בואו לממשלת חירום

בצל התפשטות נגיף הקורונה בישראל, ראש הממשלה נתניהו פנה היום פעם נוספת אל יו"ר כחול לבן בני גנץ וכן אל שאר ראשי סיעות השמאל בבקשה להצטרף לממשלת אחדות בכדי להתמודד עם המשבר המחריף

נתניהו לגנץ ליברמן ופרץ: אסור בחירות - בואו לממשלת חירום
בנימין נתניהו צילום: פלאש 90

ראש הממשלה קורא הערב (מוצאי שבת) בפעם השנייה להקים ממשלת חירום שתפעל לטפל במשבר הקורונה, כאשר הוא מרחיב את פנייתו גם אל שאר ראשי סיעות השמאל עמיר פרץ ואביגדור ליברמן.

בתום ההצהרה התקשורתית היומית שלו, התייחס ראש הממשלה למצב הפוליטי ואמר: "זה יכול להיות יותר רע, אפילו הרבה יותר רע לפני שזה יהיה הרבה יותר טוב. כדי שזה יקרה, אנחנו צריכים משאבים. הצלחנו להישאר במסגרת התקציב אבל זה לא צפוי להישאר כך, אנחנו נצטרך להשקיע כסף גדול שיחייב תקציב מיוחד לקורונה. צעדים אלו כמו גם נוספים יכולים להתקדם בממשלת מעבר, אבל לא כדאי".

נתניהו פנה לכל ראשי המפלגות מגוש השמאל: "אני פונה לגנץ, ליברמן ופרץ בואו ותצטרפו לדבר הזה. נחלק את הסמכות. אני מבקש את שיתוף הפעולה שלכם, לדבר עוד הערב לפתור ולעשות את זה. תגלו אחריות, להשיל את כל הציניות והספקנות וללכת יחד".

נתניהו סיכם את דבריו והתייחס למשבר הפוליטי: "אנחנו חייבים ממשלת חירום, לייצב את ישראל. אי אפשר לקיים כעת עוד בחירות וזה גם לא רצוי"

בתוך כך, ל׳בחדרי חרדים׳ נודע, כי מעמד המלצות הסיעות על מועמדם לראשות הממשלה בפני הנשיא עדיין עומד בסימן שאלה כשבבית הנשיא שוקלים לדחות את המעמד למועד לא ידוע, בשעות הקרובות יקבלו בבית הנשיא החלטה סופית.

קורונה בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד