ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024
המסר החריף לטראמפ

נסראללה בנאום על הקורונה: "שקרים ובדיות"

גם קולו של מנהיג ארגון הטרור האימתני לא נפקד בנושא הקורונה. חסן נסראללה נאם בשבת ותקף את ה'פייק ניוז' לכאורה שפורסם אודות ארגונו. הוא תקף את טראמפ על הסיוע שהוא מציע לאיראן בהתמודדות עם הנגיף

נסראללה בנאום על הקורונה: "שקרים ובדיות"
חסן נסראללה צילום: צילום מסך

מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה נשא בליל שבת נאום למאמיניו ואמר: "כל הטענות שנשמעו לפיהן בלבנון או בחזבאללה הסתירו מקרים של הידבקות בנגיף הן שקרים ובדיות". הדברים נאמרים בצל השמועות שהופצו בימים האחרונים ברשתות החברתיות לפיהן גורמים בחזבאללה נדבקו בנגיף ונסראללה עצמו הועבר לבידוד מחשש שידבק.

עוד אמר נסראללה כי הנגיף לא מבחין בין דתות, אזורים וגבולות, "מדובר במערכה של כולנו וכולנו צריכים להתנהל בצורה אנושית", אמר והוסיף כי אין זה הזמן לחיסול חשבונות פוליטיים או לנקמות כאלה ואחרות "השפה בה עושים שימוש בנושא במדינה מאז התפרצותו לא מתאימה".

"טראמפ וההנהגה האמריקנית הם השקרנים הגדולים ביותר בעולם בעניין נגיף הקורונה", האשים מזכ"ל חיזבאללה. לדבריו, טראמפ מציע עזרה לאיראן, אך לא יודע לטפל במתרחש בתוך ארה"ב: "איראן לא צריכה את העזרה שלך, רק שתסיר את הסנקציות", אמר. לדבריו באיראן לא משקרים לגבי מספר הנדבקים והמתים מהנגיף במדינה: "פומפיאו הוא השקרן". הדברים הובאו בערוץ הטלגרם של כאן 11.

על רקע הדברים של נסראללה, מדינות ערב מרחיבות את צעדיהן למניעת התפשטות הנגיף, מרוקו החליטה אמש להשהות את כל הטיסות וההפלגות מצרפת ואליה, זאת לאחר שיחות והתייעצויות בין מלך מרוקו לבין נשיא צרפת מקרון.

כמו כן, במדינות ערב ממשיך לעלות מספר הנדבקים בנגיף, בסעודיה עלה הלילה ל-86 מספר הנדבקים בו לאחר שנחשפו 24 מקרי הידבקות חדשים, 14 מהם בעלי אזרחות מצרית.

בסוריה, שם לפי משטרו של אסד עדיין אין נדבקים בנגיף, הדגיש הלילה משרד הבריאות במדינה את החשיבות שבהעלאת המודעות לנושא ואת חשיבות הדיווח על מקרה הדבקה שנחשף. בהודעה מטעם המשרד האזרחים נקראו לנהוג בזהירות ולא להקל ראש במגיפה.

חסן נסראללה חיזבאללה קורונה קורונה באיראן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד