ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
אשת ראש הממשלה נדבקה

הנשיאים נבדקו מחשש לקורונה והתוצאה שלילית

נשיא ברזיל שעלה חשש כי נדבק מדוברו שאובחן כחולה בקורונה לאחר שחזר מביקור בארה"ב, עדכן כי הבדיקות היו שליליות. כמו כן נשיא ארה"ב ששהה גם הוא לצד הדובר הברזילאי נמצא נקי מחשש קורונה | לעומתם, אשת ראש ממשלת ספרד נדבקה בנגיף וסגנו של ראש הממשלה הושם בבידוד

הנשיאים נבדקו מחשש לקורונה והתוצאה שלילית
נשיא ברזיל בישראל צילום: נועם ריבקין-פנטון, פלאש 90

נשיא ברזיל, ז'איר בולסונארו, שביקר בדרום פלורידה בשבוע שעבר והיה בארוחה יחד עם נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, אמר כי ביום שישי הוא נבדק, והתוצאות היו שליליות, והוא לא נושא את נגיף הקורונה. הדברים הללו מגיעים יממה לאחר שמזכירו שהיה יחד איתו, נבדק ונמצא שהוא כן נושא את הנגיף.

בולסונארו הודיע ​​בחשבון הפייסבוק שלו ביום שישי האחרון לפני הצהריים כי HFA, בית חולים צבאי ו-SABIN, מעבדת בדיקות קלינית, "אישרו כי הנשיא ז'איר בולסונארו נבדק ונמצא שלילי בקורונה".

נשיא ברזיל שדיבר באירוע במיאמי ביום שלישי האחרון, ביטל את האיום הנשקף מווירוס הקורונה, וכינה זאת כ"פנטזיה". אך יומיים לאחר מכן בולסונרו נראה לבוש מסיכה כשהוא מספר לברזילאים בשידור חי כי הוא נבדק לאחר שמזכירו שליווה אותו בנסיעתו בארה"ב, אובחן כחולה במחלה שנגרמה על ידי הנגיף.

הדברים מגיעים על רקע שמועות ופרסומים ברשתות החברתיות ברחבי העולם, ונטען כי הנשיא הברזילאי נדבק בנגיף, הנשיא ביצע בדיקה מקיפה, וכאמור הוא פרסם ביום שישי האחרון כי הוא לא נושא את הנגיף.

בתוך כך, רופא הבית הלבן עדכן הלילה (ראשון) כי תוצאות בדיקת הקורונה שעבר הנשיא טראמפ הגיעו, ולפיהן הוא לא נדבק בנגיף.

לעומת הנשיאים, רעייתו של ראש ממשלת ספרד, בגונייה גומז, נדבקה בנגיף קורונה. גומז השתתפה ביום האישה בצעדה יחד עם שרה בממשלה הספרדית שנדבקה בנגיף. כמו כן, סגן ראש ממשלת ספרד הושם בבידוד מחשש שנדבק גם הוא. 

ז'איר בולסונרו דונלד טראמפ קורונה חולי קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד