י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
מבלי להתחכם

ההוראה של חכם שלום: חובה לשמוע להוראות משרד הבריאות

בעולם התורה הספרדי סרים לדרכו של נשיא מועצת חכמי התורה חכם שלום כהן ומקבלים הוראה ברורה גם הבוקר כי חובה לשמוע להוראות משרד הבריאות

ההוראה של חכם שלום: חובה לשמוע להוראות משרד הבריאות
חכם שלום בשבוע שעבר צילום: דוד ארזני

נגיף הקורונה: נשיא מועצת חכמי התורה ראש הישיבה חכם שלום כהן מורה לשואלים לגבי המשך קיום הלימודים בישיבות ותלמודי התורה כי חובה לשמוע להוראות משרד הבריאות. 

חכם שלום מורה בצורה ברורה כי גם אם הדבר כרוך בהפסקת הלימודים בתלמוד התורה או בישיבות כפי הצו של משרד הבריאות - על כולם להישמע להוראות מבלי להתחכם.

בישיבתו של נשיא מועצת ישיבת 'פורת יוסף' ברובע היהודי בירושלים חילקו את הישיבה לכמה מתחמים כפי ההוראות, אך גם שם יעשו הערכת מצב היום בנוגע להמשך הלימודים.

היום צפוי להיפגש נאמן ביתו של חכם שלום, הרב דוד בן שמעון, יחד עם מזכירי מועצות גדולי התורה של אגודת ישראל ודגל התורה עם ראש הממשלה בנימין נתניהו בנוגע למוסדות החרדים, שיעבדו על פי הנהלים וההוראות. 

כזכור וכפי שפורסם הבוקר לראשונה ב'בחדרי חרדים', משרד הבריאות חתם על צו האוסר על קיום לימודים. המשמעות: החל מהבוקר, הפרה של הצו תהווה עבירה פלילית. על פי הצו, לא יתקיימו לימודים בכל המוסדות. נכון לשלב זה, ההחלטה תהיה תקפה עד לתאריך כ"ד בניסן, והיא יכולה להשתנות אך ורק בסמכות המנהל הכללי של משרד החינוך.

 

קורונה חכם שלום כהן משרד הבריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד