י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"תחושתי קשה ביותר"

ליברמן: נתניהו לא רוצה באמת ממשלת חירום

יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן מגיב הבוקר לקריאתו של ראש הממשלה נתניהו שיצטרף לממשלת חירום וטוען כי מדובר בספין פוליטי של ראש הממשלה נתניהו

ליברמן: נתניהו לא רוצה באמת ממשלת חירום
ליברמן ונתניהו צילום: הדס פרוש, פלאש 90

יושב ראש ישראל ביתנו אביגדור ליברמן מתייחס הבוקר (ראשון) לקריאתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, שביקש ממנו אמש להצטרף לממשלת אחדות שתפעל לזמן קצוב מול התפשטות נגיף הקורונה. לדבר ליברמן, מדובר בסך הכל בספין.

ליברמן כתב הבוקר, "אמש ראיתי את מסיבת העיתונאים של רה"מ ושמעתי את פנייתו הנרגשת הבוקר. אני חייב להודות שתחושתי, מההופעות של רה"מ בימים האחרונים, קשה ביותר. הודעתי שבכל הנוגע למאבק בקורונה ישראל ביתנו תתמוך בכל הצעדים הנחוצים ללא קשר למצב הפוליטי".

ליברמן הוסיף" "אני מצפה מרה"מ שיפרסם את כל הצעדים שבכוונתו לנקוט, ויציין במיוחד את אותם צעדים שבהם הוא זקוק לסיוע של ישראל ביתנו בכנסת ובכלל, ונשמח לעמוד לרשותו. לגבי ממשלת חירום לאומית - במידה ואכן מדובר בקריאה אמיתית ולא במצג שווא, חייבים להקים אותה משתי המפלגות הגדולות בלבד ואת כל שאר המפלגות להשאיר בחוץ".

לדבריו, "זה לא הזמן לפתוח במו"מ קואליציוני מסורבל לחלוקת תפקידים, משרדים ותקציבים. לשתי המפלגות הגדולות, ביחד 69 מנדטים ורשת ביטחון של ישראל ביתנו, של 7 מנדטים, מובטחת מראש".

עוד טען ליברמן כי, "מכיוון שאני מכיר את נתניהו יותר מיום אחד. השתכנעתי שמאחורי הקריאות לא עומד שום דבר מעבר למשחק האשמות וניסיון לדה-לגיטימציה של כל מפלגות האופוזיציה. היעד האסטרטגי לא השתנה - פסקת ההתגברות + החוק הצרפתי".

ליברמן טוען כי נתניהו חפץ בממשלת ימין חרדים, "התנאי ההכרחי לכך הוא בחירות חדשות והשגת 64-63 מנדטים לקואליציה חרדית משיחית בראשות נתניהו. המסקנה היא שנתניהו רוצה לצאת תוך חצי שנה עד 8 חודשים לבחירות חדשות על כנפי המנצח הגדול של הקורונה. בסיכומו של דבר - הים הוא אותו ים, הערבים אותם ערבים וביבי אותו ביבי", סיכם ליברמן.

אביגדור ליברמן בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד