י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
גנץ בדרך ל-61

בליכוד תוקפים את כחול לבן וקוראים לגנץ: "היפגש עם נתניהו"

בדרך להשגת 61 ממליצים לבני גנץ: הליכוד במתקפה על כחול לבן: "נתניהו מנהל משבר עולמי וגנץ דוהר לממשלת מיעוט עם תומכי טרור" • כל הפרטים 

בליכוד תוקפים את כחול לבן וקוראים לגנץ: "היפגש עם נתניהו"
בנימין נתניהו ובני גנץ במליאת הכנסת צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

המאבק בהתפשטות הקורונה נשאר רגע בצד כשהמערכת הפוליטית נכנסת לדרמה סביב השגת 61 ממליצים לבני גנץ, דבר שיוביל להקמת ממשלת מיעוט או לכל הפחות בדרך לשליטה על הכנסת וכן יוביל להדחת יושב ראש הכנסת יולי אדשלטיין.

לאחר המלצת 15 חברי הכנסת של הרשימה המשותפת בבני גנץ ובדרך להמלצת ישראל ביתנו הערב (ראשון) בליכוד יצאו כעת במתקפה חריפה כנגד ישראל ביתנו בטענה כי גנץ מסרב לפגוש את ראש הממשלה כדי לדון בהקמת ממשלת חירום זמנית.

בליכוד אמרו: "בזמן שראש הממשלה נתניהו מנהל משבר עולמי ולאומי חסר תקדים בצורה האחראית והשקולה ביותר, גנץ דוהר לממשלת מיעוט שתלויה בבל"ד, היבא יזבק ותומכי טרור וזאת במקום להצטרף לממשלת חירום לאומית שתציל חיים".

עוד נטען, כי "כחול לבן שיקרו לבוחרים שלהם במצח נחושה עד לרגע סגירות הקלפיות. הם הבטיחו לא להקים ממשלה בתמיכת הרשימה המשותפת וזה בדיוק מה שהם מנסים לעשות כרגע במהלך ציני שהוא פגיעה אנושה בדמוקרטיה וברצון העם".

אנשיו של ראש הממשלה תקפו עוד את כחול לבן והעומד בראשה בני וטענו כי "מאז יום חמישי גנץ מסרב להגיע לפגישה עם ראש ממשלת ישראל". לטענתם, "גנץ מסרב לנהל משא ומתן ומסרב להכיר במציאות ובתוצאות הבחירות: הליכוד היא המפלגה הגדולה ביותר בפער משמעותי מכחול לבן ו-2.5 מיליון אזרחים הביעו תמיכה חד משמעית בנתניהו לראשות הממשלה".

"הגיע הזמן להתעשת ולגלות מנהיגות ואחריות. זה הזמן לממשלת חירום לאומית שתפעל למען אזרחי ישראל ותדאג להצלת חיים" סיכמו בליכוד וראש הממשלה בנימין נתניהו קורא שוב לגנץ: "חזור מסירובך ומהציניות שאתה נוקט כלפי אזרחי ובוא עכשיו לפגישה איתי ובמקביל נקיים פגישה בין צוותי המו"מ כדי להקים ממשלה. עם ישראל מצפה לזה. חבל על כל רגע".

ראש הממשלה בנימין נתניהו בני גנץ ממשלת אחדות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד