ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024

רשתות האופנה נסגרו אבל אתרי הסחר בטרפת של מבצעים

רשתות האופנה הישראליות שבד"כ בזמן הזה נמצאות בשיא המכירות לקראת הפסח החליטו להעביר את הפעילות המסחרית לאתרי הסחר באינטרנט, וכבר עכשיו ניתן לראות מחירים חסרי תקדים באתרים

רשתות האופנה נסגרו אבל אתרי הסחר בטרפת של מבצעים
רכישה מקוונת צילום: יח"צ

הקניונים והמרכזים המסחריים סגרו את שעריהם החל מהבוקר (א') בכל רחבי הארץ בהוראת משרד הבריאות במטרה למגר את נגיף הקורונה ההולך ומתפשט. רשתות האופנה הישראליות שבד"כ בזמן הזה נמצאות בשיא המכירות לקראת הפסח החליטו להעביר את הפעילות המסחרית לאתרי הסחר באינטרנט, וכבר עכשיו ניתן לראות מחירים חסרי תקדים באתרים. ברשתות אומרים ששרות המשלוחים פועל בצורה המיטבית על מנת לספק תוך ימים אחדים את הפריטים אשר נרכשו באתרי הרשת. בשונה מהתחזיות הקודרות, רשתות האופנה והסחר הישראלי מבינים את הצורה להתלבש ולהתחדש לקראת החג, ומעניקות מענה מידיי ורכישה נוחה באתר.+

שמלה ברנואר • קרדיט: אלעד חיזקי

רנואר 

קולקציית האביב כבר באתר הסחר של הרשת, וניתן להזמין היום תוך הבטחה לקבל את המוצר תוך 24 שעות עד הבית. באתר תוכלו למצוא לגברים ונשים קולקציית חג אביבית ויפה במחירים נוחים. נצלו את ההזמנות.

https://www.renuar.co.il/he/men.html  

שמלה ברשת גולברי • קרדיט: ניר יפה

גולברי

רשת האופנה הנשית המובילה והחזקה בישראל מציעה באתר הרשת 25% על הקולקציה החדשה. ניתן להזמין גם אביזרים ואקססוריז והבשמים החדשים של החג.

https://www.golbary.co.il/  

נעלי בלנסטון בווישוז • קרדיט: עמירם בן ישי

ווישוז

רשת הנעלים הגדולה והחזקה בישראל עם המותגים המובילים בעולם כבר מוכרת כרשת שמוכרת עשרות אלפי זוגות נעלים בשנה דרך הרשת. בחווית קניה נוחה ונעימה תוכלו להיכנס לאתר לבחור את המותג ואת המידה המתאימה ולהתחדש לחג הפסח הקרוב, ולקבל עד הבית. כרגע באתר ניתן לקבל עד 50% הנחה על מגוון דגמים שבמבצע.

https://www.weshoes.co.il/he/  

סנדלי בנות ברשת ווישוז • קרדיט: יח"צ

 

 

 

רכישות און ליין רנואר וישוז גולברי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד