י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"מלחמה של כולנו"

אפקט הקורונה: ישיבת החירום התקיימה בחצר

המועצה הגדולה בישראל התכנסה להמשך המאבק בנגיף הקורונה, והתכנסה באוויר הפתוח על מנת לשמור על תקנות משרד הבריאות • ראש המועצה גנץ: "מלחמה של כולנו, רק יחד ובשותפות אמת ננצח"

אפקט הקורונה: ישיבת החירום התקיימה בחצר
ישיבת המועצה באוויר הפתוח צילום: דוברות בנימין

הנהלת מועצת בנימין בראשות ישראל גנץ התכנסה הבוקר (א') לדיון שהוגדר כהמשך היערכות לשעת חירום - מל"ח (משק לשעת חירום). בישיבה נכחו ראשי האגפים, מנהלי המחלקות ונציג פיקוד העורף כדי לענות על הצרכים לקראת המשך ההתארגנות לניהול משבר הקורונה.

המפגש התנהל ברחבת החנייה במועצה בכפוף להנחיות משרד הבריאות שהנחה ישיבה במרחק 2 מטרים מכל כיסא.

כבר בשבוע שעבר עברה המועצה לעבודה מפוצלת. חלק מהעובדים יעבדו בבניין המועצה בפסגות, חלק בשלוחת המועצה ביישוב נעלה שבמערב בנימין, חלק במתחם הטכונולגי בנימין טק וכן חלקם הונחו לעבוד מהבית.

בפתח דבריו, הדגיש ראש המועצה ישראל גנץ כי "התפקיד שלנו בעת הזאת היא לעבד את הכאוס ששורר במדינה ולתווך אותו בצורה ממוקדת, ברורה ויעילה לעשרות אלפי התושבים שלנו ולהנהגות היישובים. אנחנו מחוייבים לעמוד בכללי הבריאות של הממשלה ומגייסים את כל הכוחות והיכולות במועצה כדי להיות עוגן ככל הניתן לתושבי המועצה. בכלל זה הוא הדגיש כי השירות השגרתי לתושב נמשך והמענה הטלפוני במוקד מתוגבר".

ישיבת המועצה באוויר הפתוח

לגבי מצב האספקה ושירותי הרווחה: "המועצה כרגע ערוכה לחירום של השבתה כוללת בכל המדינה אבל לצד זה אנחנו פועלים להרחבת הלוגיסטיקה הקיימת כדי להיערך לכל מצב. אנחנו עומדים בקשר עם בעלי הסופרים והמכולות ולא קיים מחסור"

מצב העסקים והתיירות: "אנחנו בודקים מספר דרכים שנוכל להושיט דרכן את העזרה הקטנה והסיוע הראשוני שלנו כמועצה"

לאחר הערות המנהלים, סיכם גנץ את הישיבה עם מסר אחרון לתושבים: "אני מבקש מהציבור לציית להנחיות ולא לנסות להתארגן למפגשים לא חיוניים שיכולים לגרום בלי ידיעה להעברת הנגיף.
כולנו מגויסים למלחמה בקורונה ובאחדות מלאה ושותפות אמיתית אנחנו ננצח".

במסגרת היערכות החירום, מחלקות המועצה ינגישו חוויות מקוונות והפעלות לילדים דרך הרשת.

קורונה חולי קורונה בנימין מצב חירום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד