ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
השמחה נדחתה

יומיים לפני חתונתו: החתן אובחן כחולה קורונה

עגמת נפש רבה במשפחתו של חתן חסיד חב"ד שאמור היה להינשא השבוע, אולם אובחן כחולה בקורונה ואושפז בבידוד | אביו כתב מכתב: "מיותר לציין את כל האווירה בבית ובמשפחה ובפרט יומיים לפני חתונתו – שנדחתה בשלב זה. את המתחים, והתחושות הקשות מול כל מי שאמור להיכנס לבידוד בגין כך"

יומיים לפני חתונתו: החתן אובחן כחולה קורונה
חתונה. אילוסטרציה צילום: באדיבות המצלם

חתן חסיד חב"ד שאמור היה להינשא בעוד יומיים, התגלה היום כחולה בקורונה.

החתן שמתגורר בעיר אלעד, שהה במרכז חב”ד העולמי-770 ונחת בנתב"ג ביום ראשון האחרון בסביבות השעה 16:00 אחר הצהריים. לאחר שחזר לא היה מחוייב בבידוד, כיוון שבאותו הזמן השבים מארה"ב לא חויבו להיכנס לבידוד.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי ביום רביעי הוא השתתף בחתונה של חבר בכפר חב"ד ולמחרת חש בקצת כאבי ראש. הוא התקשר למד"א וביקש לעבור בדיקת קורונה, והם סירבו לבדוק אותו בטענה שאין לו תסמינים של הנגיף.

אחיו, שמתנדב כחובש במד"א, השיג לו דגימה שאותה הוא ביצע ותוצאותיה יצאו שליליות. אמו של החתן לא חשה בנוח, ושלחה אותו לבדיקה חוזרת, אותה ערך בערב שבת.

מיד עם צאת השבת, התקשרו אליו ממוקד מד"א ובישרו לו שהדגימה יצאה חיובית והוא חולה בקורונה. לאחר מכן הוא עבר לאשפוז בבית החולים תל השומר, ולאחר בדיקות מקיפות הוא אובחן במצב טוב ברוך השם.

במכתב שכתב אביו לקהילה הוא ציין, כי "מאותו רגע עשינו כל שביכולתנו לעדכן בזמן אמת את כל הנוגעים בדבר, כולל משפחה, קהילה, אורחי החתונה שהשתתף בה ועוד ועוד.

מיותר לציין את כל האווירה בבית ובמשפחה ובפרט יומיים לפני חתונתו – שנדחתה בשלב זה. את המתחים, והתחושות הקשות מול כל מי שאמור להיכנס לבידוד בגין כך. לא בחרנו זאת, לא בשבילו ולא לאחרים".

את מכתבו סיים האב בבקשה "להוסיף בתפילה ופרק תהילים לרפואת חולי עמו ישראל, להרגיע את הקהילה בכללותה, לסייע למבודדים נפשית ופיזית בשעת הצורך ובכלל, כל אחד ויד ה’ עליו הטובה, עד יעבור זעם".

חתן חרדי קורונה חולי קורונה חתונה נדחתה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד