כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
אמיתי או מסע הסברה

הנוסעים התעטשו במטוס ופרצה מהומה • צפו

תיעוד ברשתות החברתיות הערביות, מראה מספר צעירים שגרמו לפאניקה בטיסה בעקבות נגיף הקורונה | חלק מהנוסעים התעטשו בכוונה בכדי ללגלג על הנגיף והעלו את חמתם של הנוסעים שעטו מסכות על פניהם • צפו

הנוסעים התעטשו במטוס ופרצה מהומה • צפו
אזרחים ערביים ברחובות צילום: Nasser Ishtayeh/Flash90

סרטון שהפך לויראלי ברשתות החברתיות הערביות, מראה מספר צעירים שגרמו לפאניקה במטוס שהגיע מריאד - סעודיה לביירות - לבנון בגלל נגיף הקורונה.

בסרטון נראה מצב של פאניקה בקרב הנוסעים במטוס לאחר הנחיתה, לאחר שקבוצה סירבה להניח מסכות על פיהם והתעטשה במכוון אל מול הנוסעים כדי לגרום לאימה ביניהם בגלל הנגיף המתפשט.

התקרית עוררה זעם ציבורי ברשתות החברתיות שהוקיעו את האירוע ואת לעגם של הצעירים על התפשטות נגיף הקורונה ואת המעשה המכוון לחרדת הנוסעים, הם תיארו את ההתנהגות כ"לא מוסרית".

באתרים שונים בשפה הערבית פורסם, כי הבלגן התרחש בגלל הצוות הטכני של המטוס שהיה יחד עם תקשורת. והם צילמו את צעדי המניעה שננקטו בעת נחיתתו של המטוס מול נגיף קורונה. וברגע שנחת המטוס על מסלול ההמראה של שדה התעופה הבינלאומי על שם ראפיק חרירי בביירות, הצוות החל לצלם את הרגע בו התכוננו הנוסעים לצאת מהמטוס עם הכיסוי נגד נגיף הקורונה, לטענת צוות המטוס "תהליך הצילום נועד להציג את הסרטון כחלק ממסע המודעות שהשיק ערוץ התקשורת במטרה להביא את כל הלבנונים לנקוט בזהירות רבה בהתמודדות עם נגיף המאיים על העולם כולו."

עם זאת, תהליך הצילומים הטריד את אחת הנוסעות שביקשה להפסיק אותם. למרות שהצוות הבהיר שהצילומים לא מתמקדים בה באופן אישי או לאף אחד מהנוסעים, היא התעקשה ובתגובה נוסעים במטוס שסברו כמותה, תקפו את צוות הצילום, ואיש צוות נפצע בעין. כך על פי אתרים שונים בלבנון.

לבסוף נרגעו כולם לאחר שכוחות הביטחון הלבנונים עלו למטוס והרגיעו את הקטטה.

קורונה התפרעות בטיסה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד